Hoi Wij zijn aan het proberen voor ons 2de kindje Heb een negatieve test gehad maar wel zwangerschapsverschijnselen… Morgen begint officieel m’n cyclus. Wanneer weer testen?
Die kwalen kunnen door progestoron komen. Dat hormoon maak je na je eisprong aan en geeft helaas dezelfde kwalen als het zwangerschapshormoon. In principe is het zo dat als je kwalen door hcg komen, je ook (licht) positief moet testen. Anders komen ze dus door progestoron.
Omdat progesteron ook tijdens de zwangerschap hoog aanwezig is kun je je zwanger voelen zonder het te zijn. Hoelang ben je gestopt met anticonceptie? Heb je iets van ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd zodat je zeker bent van wanneer je eisprong was? Wanneer heb je negatief getest?
Hoi @Anoniem1997 , de vorige ronde had ik net hetzelfde. Ik geloofde de test bijna niet en dacht dat ik misschien gewoon te vroeg getest had. Tot mijn menstruatie kwam aankloppen... Deze ronde heb ik een innestelingsbloeding gehad (die ik herkende van mijn eerste zwangerschap), maar durfde ik niet opnieuw zo zeker te zijn (je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden)! Samen met hoofdpijn en lage rugpijn toch besloten om 2 daagjes voor NOD te testen en die was al duidelijk positief! Eens je symptomen hebt die effectief door het HcG komen, zou je al positief moeten testen. Anders kan het volgens mij ook door eisprong komen. Veel succes!