wij zijn in ronde 8 en ik heb een hele stipte cyclus van 34 dagen... nu had ik gister al ongesteld moeten zijn maar dr is nog steeds niks en het voelt ook niet dat het gaat komen. net een test gedaan maar die was negatief... word dr een beetje onzeker van misschien wil ik het wel te graag.. maar zou de test nog positief kunnen worden? Liefs....
Ja dat kan. Sommigen testen pas een aantal dagen na NOD positief... Dus er is nog en kans, maar ik wil je ook weer niet al te veel valse hoop geven...
Hoi Visje, Ik zit met precies hetzelfde. Ik had gisteren ongi moeten worden, maar tot nu toe niets. Ik heb wel wat klachten, jij? Ik heb als een week steken onder in mijn buik en heb nu echt pijnlijke borsten. Het voelt toch ook neit heel erg zwanger, maar ook neit alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Maar goed, de test zegt dus niet zwanger. Ik heb een test van Matcare gebruikt en die zou best gevoelig moeten zijn... Ik las net een topic over het heel lang uitblijven van je ongi, hoop niet dat het zo ver komt. Ik vind het maar raar... Hou je me op de hoogte? Ga jij nog een keer testen deze week als je niet ongi wordt?
Het zou kunnen dat je pas later positief test, maar zoals merah zegt: ik wil jullie geen valse hoop geven. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad een paar maanden terug. Altijd regelmatig om de 28 dagen ongesteld en toen ineens een week overtijd en maar negatief testen. Ik was dus echt niet zwanger en werd uiteindelijk een week later ongesteld. Hoe het kwam, geen idee. Toen ik deze maand wel zwanger was, testte ik twee dagen na NOD meteen behoorlijk positief.
@max78: ik heb wel opgezetten borsten.. maar kan niet zeggen dat het zeer doet.. verder een rommelig gevoel in mn onderbuik.. ik had 7 december mn ei en kreeg op zondag 12 december een heel erg ongigevoel in mn onderbuik, dit duurde een paar minuten en toen ging dat weer over... de maandag erna was ik ontzettend misselijk en overgeven en de hele week een misselijk gevoel gehad nu is dat wel over maar voel me nog steeds een beetje anders.. nu dus 3 dagen overtijd... ik ga zo nog eens testen.. manlief heeft nieuwe testen gehaald haha ik test met kv 2v5, die schijnen ook erg gevoelig te zijn... mocht het erg lang duren voor in ongesteld word dan ga ik maar even bij de huisarts langs...
Pfff wat een onzekerheid zeg en dat voor de kerst heel veel succes! Het kan altijd nog he zolang je nog niet ongesteld bent geworden.
Spannend visje! Laat je het weten? Ik wacht nog tot morgenochtend, ik wil eigenlijk graag zekerheid voor de kerst. Ik laat een glaasje wijn met liefde staan, maar liever niet voor niets natuurlijk. Ik voel me niet echt zwanger, maar wel echt anders. Heb het net even nagekeken, bij mijn dochter had ik twee dagen voor nod een positieve test. Het kan dus eigenlijk niet dat ik nu zwanger ben helaas.
Kijk, dat maakt het wel anders! normaal gesproken heb je 14 dagen na je ei je NOD en dat kan wel eens een paar dagen later zijn, maar niet heel veel. Spannend dus! Mag ik vragen waar je mee getest hebt om je ei te achterhalen?
@lindangel: ik heb getest met ovulatietesten van kruidvat en heb ook iets vaag gevoeld... tis wel veel spanning voor de kerst hoor! net heb ik een 2e test gedaan en die was weer negatief..
Mmm... Ik wil geen hoop bij je wegnemen, maar die kruidvat-ovulatietesten zijn echt slecht. Ik testte in oktober 5 dagen positief achter elkaar. En ik ben niet de enige met die ervaringen helaas: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/240785-kruidvat-ovulatietesten.html Het kan dus ook zijn dat je ei later was, en je daarom nog niet positief test.
Hoi visje, ik heb vanmorgen weer negatief getest. Ik ga uit van een ei op 8 december, dus heb geen hoop meer nu. Maar zou wel heel graag ongi willen worden, zodat de volgende ronde kan beginnen... Ik heb maar een lekker glaasje wijn genomen net, de kans dat ik zwanger ben is echt nihil helaas.
ik heb vanmorgen weer een test gedaan en deze was weer negatief... ben inmiddels aan mn 5e dag overtijd begonnen dus ik zou nu ook wel erg graag ongesteld willen worden zodat ik weet waar ik aan toe ben.... @max78: ik durf geen wijntje te drinken... straks ben ik wel zwanger... of zou het wel kunnen?
Jammer visje, een kerstkado was zo leuk geweest hé, pfff. Ik ga uit van een ei op 7 december, wij hebben ook rond die tijd vooral geklust. Een week later niet, dus ik kan niet ineens veel korter zwanger zijn. Bij mijn dochter teste ik 12 dagen na mijn ei positief. Nu zit ik op 18 na de eisprong, mij lijkt het dus echt niet mogelijk dat ik zwanger ben. Daarom heb ik besloten dat ik wel een wijntje mag drinken. Maar ja, ieder lijf is anders. Je hoort wel eens dat mensen pas heel laat positief testen, dus ik snap wel dat het een lastige keuze is. Ik vind het in elk geval oneerlijk! Ik had gedacht met kerst ben ik zwanger of ongesteld, niet geen van beide. Ik heb wel hele pijnlijke borsten, 's avonds mijn bh uit doen is echt niet leuk. Ik ga maandag misschien de dokter maar even bellen als het niet minders is. Zou dit kunnen komen doordat mijn ongi uitblijft?
Visje, ik testte toen ik zwanger was pas na 11 dagen na nod positief. Geen bloed geeft moed, zullen we maar zeggen. Ik zou gewoon een weekje wachten voor je weer test. En ik weet hoe moeilijk dat is, maar steeds een negatieve test maakt je net zo goed onzeker. Ik ga voor je duimen
@max78: ik dacht ook met kerst weet ik waar ik aan toe ben maarja helaas ook niet... had gehoopt op een leukere kerst maarja... wie weet @musicalfan: dat geeft me weer een beetje hoop! 11 dagen na nod pas.. ik ga ook nog even wachten en misschien bel ik de dokter even deze week, misschien kunnen ze het met een bloedtest wel zien. ik ga in ieder geval eerst niet weer testen... en heb mijn wijntje maar laten staan vandaag....
@Visje Ik ben vandaag (6 dagen overtijd) eindelijk ongi geworden. Ik ben er heel blij mee, want ik wist wel zeker dat ik niet zwanger was. Ik hoop dat jij je wijntje voor een goed doel hebt laten staan en dat je voor het nieuwe jaar wel duidelijkheid hebt. Ik kom hier nog wel een keertje kijken hoor.
@max78: Balen dat je niet zwanger bent.. gelukkig dat je nu dan al ongesteld bent geworden dan kun weet je tenminste waar je aan toe bent... Hier na 7 dagen overtijd nog steeds niks... ik heb geen hoop meer... t zal wel gewoon een heeeeeele lange cyclus zijn.. hoop dat ik snel ongesteld word zodat ik ook weet waar ik aan toe ben...