hoi, Even in het kort 3 jan ong. en vanaf dag 8 in mn cyclus aan het ovulatie testen vaanaf dag 8 tot 12 helemaal geen 2e streepje, dan 3 dagen heeel licht streepje nu weer 2 dagen helemaal niks!!! In de bijsluiter staat dat de test pas positief is als de beide lijntjes dezelfde sterkte zijn of test streep sterker!! Alle keren 5 minuten gewacht!! IK SNAP T NIET!!! ik zit vandaag op dag 17 van mn cyclus! ik heb wel n wat onregelmatige cyclus!! wie o wie heeft dit ook of kan mij iets hoop geven!!
Bij mijn ovutest is de teststreep nooit even donker geweest als de controlestreep. Terwijl ik een regelmatige cyclus had en mijn eisprong goed voelde. Tijdens mijn eisprong was die dus niet zo donker als de controle streep. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid heb. Welk merk ovu-testen gebruik je? Bij mijn foto's zie je de ovu-testen.
de keren dat ik iets vaag zag was net zo als jou eerste test en jou laatste echt heel vaag ik heb ze van internet testjezelf.nu! nou ja ik wacht t nog wel af! miss morgen dan!
Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Je zegt dat je onregelmatig bent, het kan zijn dat je ovulatie dan pas nog later plaatsvindt, dus misschien is het slim om nog even door te testen. Daarnaast weet ik niet met welke testen je test, maar de Matcare testen (dipsticks) zijn vernieuwd en daar is iets mee waardoor ze niet goed werken. Als je Matcare testen hebt zou ik even een mailtje naar hen sturen, dan krijg je er anderen voor terug (daar heb je nu niet zoveel aan, maar dan weet je het wel in elk geval). Oh sorry, ik zie nu dat je ze van testjezelf hebt dus dat laatste stukje kun je negeren.
nou mijn gemiddelde is 25 alleen was de laatste keer 29 dagen dus ruim 4 dagen na die tijd! en vandaag weer een test gedaan weer helemaal niks te zien!!! ik maak dit pakketje op en dan denk ik dat ik volgende week de apotheek of de huisarts zal bellen!! of vinden jullie dat erg snel??
Wij zijn ook met de 1e ronde ovulatietesten begonnen.. Bij mij was het teststreepje wel donkerder als het controle streepje, wij gebruiken die van kruidvat. en jij?
de memingen over de ovutesten verschillen nogal maar bij mij werkt de testjezelf wel....gewoon doortesten je ei kan wat later komen, je zit op 17 dus zou zeker nog dag of 3 testen...je kunt gaan tempen dit best handig
okee dank jullie voor jullie reactie! ik ga nog even door met testen nog 2 a 3 dagen dan zou t toch wel moeten?? toch??? anders wacht tot ong. dan volgende maand weer testen! gisteren was er ook weer niks te zien!!
gisteren weer niks te zien!! zou ik m gewoon gemist hebben?? ik was 3 jan ongi tot 8 jan en 10 jan begonnen met ovu testen!!??!!??!!
hij kan nog komen he !! ik heb deze ronde ook 4 dgn later pas posi getest .. ik bestel zelf die van matcare die zijn erg goed .. zijn ook niet zo duur !! 3 jan ongi en dan na 16/17 dagen je ei .. kom je op de 20e .. kan iets later zijn dan normaal ... ik zou nog even doorzoeken
okee nou vandaag weer getest helemaal niks dusss maar goed ik test nog ffies door tot mijn ong er is! en dan zal die nog komen misschien??!!??!!?? en anders maar een nieuwe bestelling doen want zo kom je wel door de testen heen!! en matcare was goed en goedkoop?? miss moet ik die dan eens bekijken!
Het Luteïniserend Hormoon wordt in (piek-)golfbewegingen in je bloed afgegeven. Door dagelijks rond hetzelfde tijdstip te testen maak je de grootste kans die piek te treffen. Probeer dat eens? Daarnaast dus het welbekende advies een paar uur voor het testen niet te(veel) drinken zodat de concentratie van het LH in je urine niet te laag wordt. Verder kan de (onregelmatige) aanwezigheid van LH in je bloed ook verklaard worden door het PCO-syndroom.
Geef de moed niet op! Ik heb ze ook van testjezelf.nu en ging net als jij van heeeeeel licht weer terug naar wit en vandaag op dag 21(!) knalpositief!!! Dus gewoon nog even doortesten...succes meid!
Jeetje meis wat balen, Maar als je een gemiddelde cyclus hebt van 25, uitlopend tot de 29 denk ik dat je of je eitje al gemist hebt, en misschien een heel korte piek hebt, dat kan! Toch moet je de moed niet opgeven, vorige ronde had ik dag 13 een positieve ovutest, nu op dag 24...., echt balen, maar na 12maanden voel ik mijn eitje goed aankomen, en doordat ik bijna zeker wist dat ik geen ei gevoel heb gehad..., heb ik doorgetest!! Succes meid!
nou ik ben dr wel zeker van dat ik mn ei gemist heb!! nou ja volgende maand beter!(hoop ik!) heeft iemand nog tips welke ovu testen de beste zijn en waar ze te vinden?!?! op naar mn ongi!