Ik had al eerde een topic geschreven maar zou graag willen weten of jullie hier ervaring mee hebben enntoch zwanger bleek te zijn. Ik voel me al een paar weken anders en heb echt het gevoel zwanger te zijn! Ik ben sinds 14 aug gestopt met de pil, daarna onttrekkingsbloeding gehad en 10 september gewoon ong geworden. Ik denk dat ik deze maand rond de 8ste weer moest worden dit is alleen niet gebeurt. Al veel testen gedaan en allemaal negatief! Nu heb ik deze week wat bruin bloed gehad wat 3 dagen aanhield en overgegaan is naar doorzichtig bruine afscheiding, dit heb ik 1 dag gehad en nu verlies ik niks meer overigens vrijdag weer negatieve test. Kan ik toch zwanger zijn? Kon dit een innesteling bloeding zijn? Of was dit gewoon een hele rare menstruatie?? Ik weet het niet meer, en t is om gek van te worden!!
Het gevoel dat je zwanger bent kan komen omdat je hormoonhuidhouding normaal begint te worden. Enige manier om achter een zwangerschap te komen is een testje te doen.. Kan een zw zijn kan ontpillen zijn
Heeft iemand dan ook een verklaring voor de aanhoudende menstruatiepijn? Terwijl er geen menstruatie is? T is allemaal zo nieuw voor me, heb al een kindje van 4 rondlopen maar was door de pil heen zwanger geworden dus het ontpillen is helemaal nieuw voor me
2de ronde had ik erge menstruatie pijn op mijn nod en tot mijn periode en die was 4 dagen laat. Wou het zo graag dat ik denk ik door stress en zenuwen mijn eigen hormoonbalans in de weg zat. Maar als je lang na de tijd pijn blijft houden zou ik de dokter bellen.