Negatieve test, na 6 dagen overtijd ongesteld geworden, toch zwanger????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deb36, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb36

deb36 Lid

12 jul 2011
    8
    0
    0
    Leiden
    Ik ben Debbie en 36 jaar, heb een super lieve vriend en hebben onze kinderwens geprobeerd werkelijkheid te laten worden...helaas al anderhalf jaar flink aan t oefenen maar nog zonder een positief resultaat:x

Totdat ik afgelopen vrijdag weer ongesteld moest worden en dit niet gebeurde...dacht ach het zal wel een dag later komen (komt de laatste maanden wel eens vaker voor) maar nee ook zaterdag en zondag nog geen ongesteldheid. Dus ja die hoop begon toch echt een beetje te groeien, zou het dan toch eindelijk waar zijn, zou het echt?????? maandag nog steeds niet ongesteld dus savonds een test gedaan......maar nee hoor de teleurstelling was weer groot, niet zwanger...omdat ik wel vanaf zondag veel zwangerschapsverschijnselen heb, verbaasde het me enorm...
    Zondag ochtend erg misselijk, maandagochtend ook weer erg misselijk opgestaan, hele gevoelige en voor mijn gevoelige behoorlijk stevige borsten, een soort van spierpijngevoel in mijn onderbuik en savonds en snachts heel erg aan de diaree.....

Mijn gevoel zegt echt dat ik zwanger ben, heb dit nog niet eerder zo gevoelt en de ongesteldheid blijft nog steeds uit....
    dinsdag een heel klein druppeltje bloed bij het plassen, maar nog steeds niet ongesteld....

Ik wordt constant heen en weer geslingerd in mijn emoties, wel, niet, wel, niet......

INmiddels donderdag (vandaag) toch ongesteld geworden, maar veel helderder bloed dan anders (sorry voor de details:))
    Ik hoop dat er hier iemand is die die bekend voorkomt en misschien weet of herkend wat het zou kunnen zijn....

Pfff ... is dus eigenlijk wel een heel verhaal geworden, maar dat weten jullie wel een heel klein beetje wie je voor je hebt haha

Liefs Debbie

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heb je nog eens getest? Ik heb namelijk bij de mk 9wk en mijn zoontje aan het begin bloed verloren waardoor ik dacht ongesteld te worden.. Wil je natuurlijk niet teveel hoop geven want bloed is normaal nooit goed..

3. deb36

deb36 Lid

12 jul 2011
    8
    0
    0
    Leiden
    Heb na maandag niet meer getest....Denk dat ik vrijdag of zaterdag nog een keer ga testen en dan met ochtendurine, dat schijnt toch ook beter te zijn heb ik weer gelezen!

Maar het is zo slopend die onzekerheid, om dat je gevoel wat anders zegt...de verschijnselen blijven en ik voel me gewoon anders als anders .....

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    he deb, ik hoop het voor je maar het kan ook niet zo zijn. Mijn cyclus wisselde erg vaak ook door stress e.d.
    Maar ik vroeg me af jullie zijn nu 1 1/2 jr bezig, heb je al stappen richting HA of ZH genomen? Wie weet is er iets simpels aan de hand en ben je met een half jaartje zwanger.

Deel Deze Pagina