ik had het ook hoor, kruitvat positief en CB indicator negatief. 2 dagen later was de Cb met indicator alsnog positief! die reageren vanaf 25 hcg en de kruitvat slaan bij 18 hcg al uit. ( mijn bloed was hcg 18 en de kruitvat was positief)
Dan je wel Caruli. Doet heel erg goed al die positieve reacties van iedereen. Maakt me echt weer wat minder onzeker. Maar maakt me ook wat emotioneel (nog zo'n leuk zwangerschapskwaaltje haha)
O, Panter, wat een goed bericht. Hoop dat dat bij mij ook gebeurt. Morgen nog eens testen met kv en dan koop ik misschien volgende week nog wel een cb. Die zijn alleen zo ontzettend duur, dus weet het nog niet zeker, haha.
Panter, lees nu pas je verhaal. Jij hebt ook veel meegemaakt de afgelopen jaren. Heel veel sterkte en ontzettend veel succes. Ik hoop en duim voor een snelle en goede zwangerschap voor jou! Heb je volgens mij wel ontzettend verdient!!!
ik zou het niet kunnen laten, en nu al die kv test doen! kun je kijken of ie al donkerder is. als ie lichter is, is het denk niet goed. maar zwanger ben je zeker!
Ja Tresje, ik vind het ook heel moeilijk. Maar denk dat ik het beter met ochtendurine kan doen. Anders weet ik het misschien nog niet zeker. Dus probeer er niet teveel aan te denken (lukt natuurlijk niet, haha). Maar ja, voel me wel echt heel zwanger, dus dat is een geruststelling, misschien dat ik daardoor makkelijker nog even kan wachten.
zo begonnen de testen bij mij ook. heb toen na paar dagen pas een digitale gedaan. die gaf 1-2 aan. paar dagen daarna kreeg ik de knaltest die ik als avatar heb. dus ik zou nog wat afwachten. misschien was 't net te vroeg
Dank je wel Beckje, door alle lieve reacties krijg ik er steeds meer vertrouwen in dat het wel los zal lopen. Wachten is tot morgen vroeg. Ik hou jullie op de hoogte.
Oei saartje spannend! De clearblue is niet heel gevoelig nee dus de kans dat je wel zwanger bent is er zeker. Vind het streepje van de kruidvat ook mooi donker, ik begon lichter. Als morgen het streepje lichter is dan ben ik bang dat het niet goed zit (dat heb ik gehad). Ik duim voor je!
komt helemaal goed meis.. je kv test is duidelijk positief ! en ik had idd snel die 3+ (2 dagen na nod )omdat ik denk gewoon veel hcg aanmaak en dat is per persoon verschillend
Hallo meiden, Vanochtend een nieuwe kv test gedaan en deze is nog steeds positief!!! Joepie. Het is geen knaltest, maar het streepje is zeker niet lichter dan vrijdag. Dus ben weer gerustgesteld . Dank voor al jullie lieve reacties en oppeppers, heeft me er gister echt doorheen gesleept .