je bent duidelijk zwanger hoor! gefeliciteerd! ik moet wel zeggen dat ik je streepje erg licht vind...misschien toch minder ver? of je maakt gewoon langzaam hcg aan....
Dank jullie wel. Ben echt heel blij. Ga nu een vk uitzoeken en donderdag afspraak bij de ha. Vind het wel moeilijk hoor, welke vk te kiezen. Streepje is inderdaad wel wat licht, maar ja, had ook pas vrijdag of zaterdag mijn NOD. Dus ben pas 2 à 3 dagen overtijd.
Ik test ook altijd zo licht heeft ook verder niks te zeggen hoor. Maar een vk moet je naar je gevoel uitkiezen...lang leven het internet Ik heb toen iemand uitgezocht die niet direct in de buurt woonde...niet zo ver hoor 10minuutjes rijden met de auto. Heb er genoeg in de buurt maar vondt hun er leuk uitzien en ze spraken me erg aan. Uiteindelijk supervk gehad alleen helaas in het zk geëindigd.. Maar kijk eens rond op het internet iedere vk heeft tegenwoordig toch wel een site
@ Cindy, ja kijk al wel rond op internet. En moet er gewoon een kiezen, kan wel blijven nadenken, maar dan kom je er toch niet uit, haha. De ongerustheid van gister is in ieder weg!!!
Kijk, komt het dus toch goed. Het duimen heeft geholpen en wat fijn he dat onbekenden met je meeleven. Nou meid geniet ervan!
Dank voor al jullie lieve berichtjes. Helaas is het gisteren mis gegaan. Ik ben gaan bloeden en heb nu ook geen zwangerschapskwaaltjes meer. Nu even bijkomen en dan op naar de volgende ronde ...