Negatieve test + nog niet ongesteld --> vervelend!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusje, 16 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    een streepje is een streepje, vraag anders aan iemand (je vriend) of tie ook een streepje ziet..
    In ieder geval..VAN HARTE GEFELICITEERD..
    heb je lichaam je nu toch niet voor de gek gehouden...
    geniet er maar lekker van..
     
  2. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dank jullie wel!! nee idd niet in de maling genomen haha, en de 1e ronde nog wel...had ik niet verwacht eigenlijk...dacht misschien net als vorige keer de 4e ronde ofzo... super hoor...en hoest met jouw zwangerschap eliesja? al kwaaltjes?
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    He Suus,
    Gefeliciteerd!
    Ik zit met hetzelfde probleem als jij had.
    Ben nu al 6 dagen overtijd en gisteren een test gedaan; NEGATIEF :evil: .
    Ben nog steeds niet ongi geworden en heb ook niet meer het gevoel dat ze komen. Heb wel een soort druk in m'n onderbuik.

    Hoeveel dagen was jij overtijd toen je jouw derde/vierde test deed?
    Misschien kan ik nog hoop hebben?

    Silly
     
  4. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja heb helaas wel kwaaltjes ja, ben gelukkig niet misselijk, maar ik kan niet echt eten, heb een raar gevoel in mijn maag, heb nergens trek in terwijl ik wel een hongergevoel heb. Alles stinkt en van die nare luchtjes ga ik wel weer kokhalzen!
    Heb nu wel weer last van mijn rug en ben super emotioneel. Ben de afgelopen dagen ook erg sjaggie geweest, kan nie echt blij zijn..
    probeer maar positief te denken, al lukt dat soms niet echt..
    Jij ben dus nu ook in juni uitgerekend, leuk he..
    Verder nog kwaaltjes dan alleen misselijk en raar gevoel??
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hoi silly....ik had eerst een test gedaan voordat ik overtijd was, want dat kon evt. stond er op de test...was zo'n test dat ik van internet had besteld....maar niks dus....uhm de 2e keer heb ik getest toen ik 1 dag overtijd was.....ook niks....dus toen had ik me erbij neergeld en had ik zoiets van nou duiveltjes: kom maar op!!! maar gister was ik echt niet lekker en vanmorgen ook niet, dus ik dacht nou nog eentje dan maar.....dus toen was ik 18 dagen overtijd.....nou en dus positief: 2 duidelijke strepen....en dat kan volgens mij alleen maar als je zwanger bent...hihi... maar had bedacht dat mijn cyclus toch misschien iets langer is dan ik dacht (nooit precies bijgehouden) dus dan was die keer dat ik 1 dag overtijd was, misschien nog niet overtijd ofzo? geen idee eigenlijk....nou heel veel succes in ieder geval en ik duim voor je
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Dank je voor je snelle reactie.
    Hoop niet dat ik 18 dagen moet wachten dat houd ik niet vol.
    Denk dat ik toch tot vrijdag wacht; dan ben ik 10 dagen overtijd das misschien wel genoeg (als de :evil: tenminste niet komen, maar dat gevoel heb ik gelukkig niet meer; dus niet terugkomen!!).

    Is nog wel erg lang wachten maar ik durf niet eerder de test te doen.
    Maar of ik dat volhoud ;) .

    Silly
     
  7. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoi eliesja, nou dat misselijke valt dus nog wel mee...en al helemaal in vergelijking met mijn eerste zwangerschap, maar volgens mij had ik dat rond deze periode ook nog niet zo erg, dus kan nog komen huhummmmm...toen had ik het heel erg en liep tot wel 4 mnd door....alles stonk..bijv. de bank, of het tapijt in de gang van de vorige bewoners nog..dus hup papa werd aan het werk gezet...had een hele waslijst met wat er gedaan moest worden hihi...maar was dus ook verschrikkelijk misselijk als ik van de ene kamer in de andere kamer kwam...pffff...hoop dat ik dat nu niet krijg ;) en heb in het begin veel krampen gehad en had cystes die lastig waren...en bloedverlies (best veel) dus in het ziekenhuis dacht men aan aankomende miskraam, maar was gelukkig oud bloed....dus is helemaal goed gekomen, maar we hebben m wel ff zitten knijpen...pas toen we de 2e echo kregen en het hartje zagen kloppen (tenminste dat zag de echo-mevrouw) toen waren we echt gezellig zwanger.... dus ben erg benieuwd hoe het nu allemaal gaat verlopen....want je gaat toch altijd wel een beetje vergelijken.... en idd leuk allebei in juni...mooie maand ook hihi
     
  8. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Gefeliciteerd suusje en geniet maar fijn van je zwangerschap!
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Gefeliciteerd!!!
    Zo en dat in ronde een!!

    Geniet er maar lekker van!

    Groetjes
     
  10. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Een hele mooie maand..
    Hopen dat we een net zo mooie zwangerschap krijgen...ach voor je het weet is het zover...
     
  11. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Suusje, van harte gefeliciteerd!!!!!!
     
  12. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Suusje, van HARTE gefeliciteerd meid!!! En wat heerlijk dat je in de 1e ronde al gelijk beet hebt! Geniet ervan, en hou ons op de hoogte!

    Veel liefs,
    Anouk.
     
  13. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Suusje, heel erg gefeliciteerd :D :D Ik hoop dat die misselijkheid je nu bespaard blijft en dat je heerlijk kan genieten van je zwangerschap xxx
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gefeli!!
     
  15. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo Suusje.

    Ik zit nu in hetzelfde schuitje als jij een paar weken geleden.

    Ik ben met ronde 1 bezig en had gisteren mijn NOD. Ik voelde steken (minder heftig dan normaal) en was er dus van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar niks.

    Vandaag ook niks, wel weer steekjes, maar de testen blijven negatief. Ik heb de afgelopen 4 weken heel veel kwaaltjes gehad waardoor ik dacht dat ik misschien zwanger zou zijn, maar die zijn nu eigenlijk zo goed als allemaal weg. Ben alleen nog wat moe, maar verder helemaal geen last van mijn borsten of misselijk ofzo.

    Jouw verhaal geeft me wel weer wat hoop. Had jij kwaaltjes voor en rond je NOD?? Of komen die nu pas opzetten. Voelde jij je zwanger rond je NOD?

    Hoop dat je me een beetje kan helpen.

    Groetjes Mickys.
     
  16. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gefeliciteerd meid!!!!!!
     
  17. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    van harte gefeliciteerd !!!
     
  18. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Mickys,

    Ik heb dezelfde symptonen als jou.
    Heb toen ik 5 dagen overtijd was een test gedaan maar die was negatief.
    Ben nu 7 dagen overtijd dus ook erg onzeker op dit moment.
    Over een paar dagen ga ik weer een test doen (misschien de 1x te vroeg getest).

    Maar zolang geen :evil: heb ik nog hoop.

    Meestal wordt er geadviseerd om pas na een week dat je overtijd bent te testen; hopelijk houd je dat vol.

    Zal duimen voor je.

    Silly
     
  19. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik zal voor jullie duimen hoor!!!!
     

Deel Deze Pagina