Kansje deze maand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Catje86, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ik heb een vraag en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of iets van weet.

Afgelopen woensdag had ik een prop vruchtbaar slijm in mijn slip, kon er ook echt goed draden van trekken. Sindsdien heb ik nog amper afscheiding gehad (heb ik meestal vanaf mijn eisprong tot aan menstruatie). Nu heb ik zondag,dinsdag en woensdag geklust (mijn mannetje is voor een weekje weg) in de hoop nog een beetje kans te maken deze maand. Ik heb mijn banner op de langste cyclus gezet die ik ooit heb gehad. Gemiddeld is mijn cyclus 31 dagen.

Maar goed, even ter zake....

Zou het kunnen dat ik deze maand een kortere cyclus heb en dus mijn eisprong al heb gehad en dat er een kleine kans van bevruchting in zit?

Heb geen ovu-testen gebruikt deze maand.

Argh, zwanger worden blijft je zo bezig houden.

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoi Catje

Dit is mijn theorie:

Nadat ik cervixslijm heb ontdekt, duur het altijd nog wel een paar dagen voor ik een positieve test heb, soms wel 5 dagen.

Aangezien je niet hebt getest, weet je niet wanneer je ei is geweest.

Het zaad kan 72uur blijven leven. Dus woensdag had je cervix en sex, als je dan voor zaterdag je ei hebt gehad kan die keer goed zijn!

Succes !

3. Niet meer actief

Ik heb deze maand na mijn ei zo'n prop met overdreven rekbaar slijm verloren.
    Echt vlak na mijn ei.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb die proppen ook na mijn ei, als mijn ei eraan komt is het slijm te nat en te dun om te proppen, trek dan echt 3x per dag een schone slip aan :oops:

Deel Deze Pagina