Wisselende cyclus + negatieve kruidvat test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lil85, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb na mijn zwangerschap nog niet zo'n stabiele cyclus. Het varieert tussen de 28 en 34 dagen. Ik heb van dag 10 t/m dag 18 van mijn cylus gevreeen, zodat eigenlijk mijn eisprong niet kon missen. Nu heb ik op dag 27 een test gedaan van kruidvat. Helaas negatief. Kan het zijn dat dit nog te vroeg was en ik pas bij dag 34 positief kan testen? Ik heb nog geen tekenen van een aankomende menstruatie. Wie heeft dit ook meegemaakt en als nog positief getest.

Groetjes Lil85

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Als je test moet je sowieso uitgaan van je langste cyclus het afgelopen half jaar.
    En ik raad je aan mocht het nog nodig zijn tot dag 22 sex te hebben.
    Mocht je eisprong op dag 22 komen met een cyclus van 34 dagen, ben je te vroeg gestopt met sexen.

Succes en over 4 dagen nog eens testen

3. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Hallo Lil85,

Ik zit een beetje met het zelfde probleem.. Schommel met mijn cyclus tussen 29 en 35 dagen, zit nu op dag 32.
    Ik durg niet te testen, bang voor een negatieve test!
    Maar ik denk dat je te vroeg hebt getest. Zou als ik jou was nog een keer testen op dag 34?
    Dan heb je een grote kans op een positieve test als je zwanger bent!
    Succes!
    Groetjes

4. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor jullie reactie! Toch nog een beetje hoop. Ik heb trouwens wel tot dag 22 gevreeen. Heb mijn agenda er even bij gepakt. Als het deze maand niet gelukt is ga ik beginnen met ovu testen en temperaturen. Zo is het de vorige keer ook gelukt.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Lil85

5. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Succes!! :)
    Groetjes

Deel Deze Pagina