negatieve test... Toch nog kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karnijntje, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karnijntje

    13 jan 2006
    6
    0
    0
    Brugge
    Hallo mama's in spé!

    Ik begon een zwangerschap in overweging te nemen toen ik een dag of drie, vier overtijd was. Ik heb dan ook een testje gedaan. Dit was duidelijk negatief. Maar nu heb ik nog steeds verschijnselen als vlagen van misselijheid, gevolgd door honger (heb ook veel sneller honger dan anders). Ik heb stekende 'pijntjes' in m'n onderbuik, dit verdwijnt pas als ik even ga zitten. Een zeurderig ongi-gevoel, vermoeidheid, ... Bovendien heb ik al enkele keren opgemerkt dat ik meer slijm of witverlies heb dan anders. Ik heb soms het gevoel, wanneer ik gewoon rondloop, urine verlies ofzo.... :oops: Dat slijmverlies heb ik vooral s ochtends, maar vooral wanneer ik s avonds seks gehad heb met m'n vriend, dus dat zit er misschien ook voor iets tussen :oops:

    Zou ik een nieuwe test doen?
    Is er dan toch een kans dat ik zwanger ben? Ik zou het liefst van al gewoon een maandje afwachten...
     
  2. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi karnijntje, hoeveel dagen ben je dan nu overtijd :(:

    vosje
     
  3. karnijntje

    13 jan 2006
    6
    0
    0
    Brugge
    6 dagen. Wat ik hierboven misschien ook had moeten vermelden is dat ik woensdag (vrijdag zou ik mn regels moeten gehad hebben) een super lichte bloeding (een paar dropjes) heb gehad. Ik had al enkele dagen een beetje buikpijn en dacht dat ze daar waren, dus heb ik een tampon ingestoken. Toen ik die er enkele uren later terug uithaalde was er niks meer te zien...
     
  4. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Als ik eerlijk mag zijn, heb ik ook geen idee :oops:

    Je lichaam kan rare dingen doen, misschien idd nog even wachten.
    Lijk mij zeer moeilijk.
    Veel succes,
    misschien weet iemand anders het wel :D

    vosje
     
  5. karnijntje

    13 jan 2006
    6
    0
    0
    Brugge
    Is niets, toch bedankt!
    Je geest is een krachtig iets, daar ben ik van overtuigd... Vanaf dat je ook maar denkt aan een zwangerschap verschijnen de eerste symptomen, meestal ongegrond :(
    Als ik een maandje wacht is het nog tot 1 april... Veel te lang! Ben nu al zo ongeduldig!

    Heb gelezen dat je in afwachting bent voor een nieuw testje... Laten we hopen dat 'ie positief uitdraait hé!
     
  6. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Voor jouw net zo natuurlijk.

    Misschien kan je het over een weekje nog eens proberen :D
    Anders via de huisarts, is misschien duidelijker :(

    succes vosje
     
  7. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hoi Karnijntje,

    Ik heb precies hetzelfde!
    Dacht ook pas dat ik ongesteld was, maar dat was ook maar een klein beetje bloed en verder niets! Voel me ook misselijk en heb steken in m'n onderbuik(links), maar verder heb ik eigenlijk geen klachten.
    Ik probeer ook maar om niet alle pijntjes gelijk aan een zwangerschap te linken, maar wie weet..... :(
    Ik denk dat ik nog maar een paar daagjes ga wachten met de 2e test!
    (hopen dat ik m'n geduld kan bewaren)

    DOEI!

    X mir
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zo dat is spannend zeg! Karnijntje, kan het zijn dat je net met de pil bent gestopt?
     
  9. karnijntje

    13 jan 2006
    6
    0
    0
    Brugge
    Hoe lang ben je dan al overtijd mir?

    Ik ben enkele maanden geleden 2 maanden gestopt. Daarna terug begonnen, omdat m'n vriend niet 100% zeker meer was of hij z'n job kon houden. Toen besloten we om toch nog even te wachten.
    Ik ben echter 2 keer ziek geweest in de laatste twee maanden en daardoor zijn er enkele pilletjes niet opgenomen geweest vrees ik.
     
  10. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Dat is een beetje moeilijk te zeggen, omdat ik vorige keer een hele lange cyclus heb gehad!
    Ben nog een beetje aan het ontpillen! Maar volgens mij heb ik iets langer dan 2 weken geleden mijn eisprong gevoeld!
    Dus ik zou begin deze week ongesteld moeten worden.
    Maar ik weet het niet precies, hoor! :(
    Er kan nog vanalles gebeuren, dus ik blijf maar gewoon denken dat de :evil: :evil: :evil: gaan komen, dan kan het ook niet te erg tegenvallen!
    Maar stiekem hoop ik natuurlijk van niet! :oops:

    Succes!

    X MIR
     

Deel Deze Pagina