Hi, Ik wil even wat vragen, is het mogelijk dat je zwanger bent, zonder dat er HCG in je bloed is aangetroffen? Ik heb me maandag laten prikken, nadat ik vorige week zondag heb gemenstrueert met een tussen pose van een dag. Ik voelde me ergmoe voor een paar dagen en misselijk. Test wees uit dat ik geen HCG in mijn bloed, dus niet zwanger. Maar deze week kwamen er steeds meer symptomen bij, zoals; opgezwollen tepels, gespannen borsten, nog steeds misselijk en moe en sinds vanavond heb ik ineens een bruin gelaat op mijn gezicht. Is het mogelijk zwanger te zijn zonder HCG aan te maken? Wie weet daar iets meer van
Vanaf de innesteling gaat de bevruchte eicel HCG produceren. In de urine van de vrouw is dit soms al 2 weken na de bevruchting aantoonbaar (1 dag overtijd). Zwangerschapstesten zijn hierop gebaseerd.. dus antwoord is nee groetjes van Ramona
Ik ben ook bang van niet.... Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Heel veel meiden, ik ook, hebben net toen ze gestopt waren met de pil, last van zwangerschapssymptonen... Ik wens je voor de rest heel veel succes
Omdat ik al enige jaren ong. kind. loos ben, ben ik ook niet aan de pil. Ik heb de nodige behandelingen gehad voor wat jaren geleden, sindsdien gebruik ik niets.
hcg maak je meteen aan naar debevruchting dus volgens mij kan je niet zwanger zijn zonder hcg in je bloed! en ongesteldheid en zwangerschaps symtonen lijke heel veel op elkaar
Het kan wel... Ik bleef ook altijd negatief testen, rond de 7e week van mn zwangerschap zelfs nog een negatieve bloedtest gehad. En op 11 weken in 1 keer wel positief! Mijn zus had overigens precies hetzelfde.
Mag ik vragen, wat heeft jou er toe gezet om steeds te blijven testen? Had je dan steeds de symptomen? Olvera