Negatieve test toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bella, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Bella,
    ik ben in Juli gestopt met de pil en mijn cyclus is ook weer langer aan het worden.
    mijn dagen: 36, 35, 31, 29, 31, 36
    Ik heb 4 rondes ovulatie testen gebruikt.. maar geen resultaat (zwangerschap dan, want ze gaven wel positief aan) Ik ben nu aan het temperaturen...

    Succes
    groetjes
     
  2. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi,
    Mijn cyclus is meestal rond de 30 maar ik vind het ook nog altijd lastig om de juiste dag van de eisprong te weten, ik voel het namelijk niet altijd, ik heb het eigenlijk pas 1x gevoeld en toen werd ik precies 14 dg later ongie... mijn dagen zijn: 34/29/30/32 en ben in sept gestopt met de pil..
    Ik heb nu wat gevoel dus het kan zijn dat ik vandaag mijn eisprong heb maar het kan ook over een paar dagen pas..
    Wat werkt nu beter ovulatie testen of temperaturen??

    groetjes..
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk dat ze beide werken..
    Er zit 1 maar aan beide:
    Ovulatie testen: je test positief wanneer het LH hormoon op zijn hoogte punt is.. alleen dat duurd even.. het kan zijn wanneer je posi test dat je al een het eind van de lh piek zit en de het eitje komt 24 tot 48 na het begin van de lh piek.. ingewikkeld verhaal maar zo kan je te laat zijn met klussen.

    Tempen: je eisprong word achteraf pas aangegeven. Je klust ook weer op goed geluk..

    groetjes
     
  4. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Het blijft dus gewoon een kwestie van blijven klussen en hopen dat het optijd is en dat de rakkers in de goede richting zwemmen... En dat je eitje wil mee werken...

    Bedankt voor je snelle antwoord..
    Groetjes
     

Deel Deze Pagina