Negatieve test, toch zwanger!?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mamapatty, Nov 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vijf dagen voor NOD al positief getest (wel een heel dun streepje maar toch overtuigde het met toen genoeg).

Vijf dagen voor NOD ook nu getest. Negatief (wel een indrooglijntje dacht ik, maar ik twijfelde een beetje). Drie dagen voor NOD opnieuw getest met zo'n supergevoelige test die zes dagen voor NOD al zou moeten kunnen aangeven. Ook negatief. Afgelopen zondag (op NOD-dag) getest. Ook negatief maar weer dat indrooglijntje. Dacht dat het aan die goedkope testen lag.

Vanmorgen, vier dagen na NOD opnieuw getest en positief!!! Dit had ik echt niet zien aankomen. De vorige zwangerschap had ik het gevoel dat ik het gewoon 'wist'. Nu heeft het me volkomen verrast. Er is dus hoop.

Moet wel zeggen dat twee van de drie 'indrooglijntjes' er achteraf niet meer als een indrooglijntje uitzien. Toen zag ik het werkelijk ook alleen met een zaklamp eronder.

Succes allemaal en sterkte met wachten....

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Oh Mary wat gaaf, gefeliciteerd!!!
    Je maakt me nu wel weer aan het twijfelen hoor. Had me er net zo goed als bij neergelegd, Gisteren zelfs alweer zalm zitten snoepen. Tja het zou allemaal nog kunnen maar geloven doe ik het niet meer. Zit vandaag op dag 34, deze week veel witslijmverlies gehad dus dan zou je denken dat ik me ei pas nu weer heb, ojee daar gaan we weer niet doen Lies, je bent gewoon niet zwanger :(

X Lies

3. JIL123

JIL123 Nieuw lid

Nov 26, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben benieuwd naar jullie mening..

Ik vraag me af of ik zwanger ben namelijk, omdat het naar mijn idee nu wel erg lang duurt voor ik ongi word. Ik heb mijn vorige 2 cycli precies bijgehouden, gewoon om mijn lichaam te leren kennen voor als ik aan zou willen tellen (nu dus nog niet bezig!) Ik weet dat je eigenlijk pas bij 6 maanden een goed beeld hebt maar toch.. de afgelopen 2 x had ik een cyclus van 32 en 28 dagen. ik werd op de 20e en 21e vd maand ongi en beide duurde het tot de 29e vd maand. Deze keer ben ik op de 23 oct ongi geworden en ook weer tot de 29e oct.
    Ik voel altijd mijn ovulatie; vorige 2 cycli: 17/18e dag, 13/14e dag.
    Deze keer was het een beetje vaag welke dag nou mijn ovulatie was.. ik dacht 4 nov wat te voelen, maar lang niet zo hevig als normaal, dit zou de 13e dag van mijn cyclus zijn. Op 10 nov dacht ik weer het te voelen. In theorie zou ik dus een late eisprong gehad kunnen hebben óf ik heb de innestelling gevoeld (6 dagen na eisprong)

Nu ben ik dus nog steeds niet ongi en ervan uitgaande dat de 10e mijn late eisprong was is dit al de 16e dag na eisprong. 1 keer ben ik pas ongi geworden na de 18e of 19e dag na ei.. dat zou betekenen dat ik nou de 29 toch echt wel ongi moet zijn.. (wel raar, want ik wordt het nooit zo laat in de maand)

Maar dan.. ik heb echt al 1,5 to 2 weken buikpijn alsof ik ongi moet worden. De laatste paar dagen is daar lage rugpijn bijgekomen en dat heb ik normaal alleen tijdens heftige menstruatiedagen of ook wel eens tijdens ovulatie. Ook zijn mijn borsten gevoelig. Het is bij mij een normaal teken dat ik ongi wordt als mijn tepels zeer gaan doen, maar nu zijn het echt mijn borsten zelf. Ik denk ook licht vlagen van misselijkheid, maar misschien beeld ik het me in. Van de week tijdens groepsles op de sportschool halverwege gestopt, omdat ik me zo slap als een vaatdoek voelde..

Het enige voorbehoedsmiddel wat wij toepasen is coïtus interuptus (voor het zingen de kerk uit) dit zou een kans van 12-38% van zwangerschap geven.

Een hele mix van factoren die het er niet duidelijker op maken..

Daar komt bij dat ik vandaag heb getest (niet ochtend urine) en deze was negatief.. (vond ik best jammer toch)

Wat zeggen jullie?

groetjes!

4. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Hier hetzelfde probleem!
    Veel symptomen: krampen,steekjes, misselijk met vlagen, wit/gele afscheiding, soms onwijs moe, zere rug, grotere borsten, hogere temp, soms de hele dag honger maar als ik ga eten misselijk. Ben inmiddels 6 nod, en elke keer een nega test..

5. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    ben fff gefrustreerd! ik heb een aantal symtomen van een mogelijke zwangerschap maar heb net een negatieve uitslag gekregen. ik heb last van misselijkheid, heel veel zin om bepaalde dingen te eten en als ik dan twee happen heb gehad hoef ik het niet meer, ik slaap slecht heb een rare buikpijn in mijn onderbuik, heb last van afscheiding en ben op dag 37 van mijn cyclus. :( grr wil gewoon graag iets weten als het wel is, is het goed. zo niet dat niet en dan gaan we vrolijk verder.

sorry moest het ergens kwijt

x

6. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Nou hier is het dromen nu echt voorbij.
    Vandaag op dag 44 ben ik dan eindelijk ongesteld geworden.
    Eerder cycli waren 19 dagen dus was al 25 dagen overtijd. Al verschillende testen gedaan allemaal negatief en nu loop ik echt leeg.
    Had ook echt alle kwaaltjes tot bijna overgeven(kokhalzen) toe. Vandaag zou ik eigelijk naar de gyn moeten voor onderzoek, maar deze heb ik verzet naar volgende week, ben erg benieuwd!

Succes allemaal!

Groetjes Lies

7. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    nu op dag 40 en nog niet ongesteld. denk dat ik na het weekend nog maar eens test als ik het vol kan houden om tot dan te wachten;) ben echt ben benieuwd.

Share This Page