Negatieve test, toch zwanger.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LoveMyBabyboyy, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveMyBabyboyy

14 okt 2012
    8
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik heb een vraagje.. zijn hier misschien dames die een aantal testen hebben gedaan die negatief waren maar toch zwanger bleken te zijn?

Het zit zo; Ik heb een zoontje van 9 maanden en geef borstvoeding, nog 3 a 4 voedingen per dag. Ik heb toen hij 6 maanden was wat bloed verloren, toen hij ongeveer 7 maanden was had ik ineens gevoelige tepels, buikpijn, ochtend misselijkheid, kleine plasjes (eigenlijk alles wat ik in het begin van mijn zwangerschap van hem ook had). Ik heb 2 x getest maar negatief. Nu 2 maanden verder ben ik nog steeds elke ochtend misselijk. Ik heb een paar dagen geleden weer een test gedaan, maar niet positief.

We zijn er niet mee bezig, vrijen met condoom.. dus het zou technisch gezien niet kunnen.

Of kunnen de kwaaltjes ook van iets anders zijn? Iets wat jullie herkennen..

Ik dacht eerst dat mijn menstruatie weer kwam (heb nog niet gemenstrueerd sinds mijn vorige zwangerschap), maar dat is dus nog steeds niet door. (Wel constant menstruatie-achtige krampen gehad).

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik geen idee heb. Ik zou anders ook een test bij de huisarts laten doen. Dan heb je zekerheid.

3. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten waar de kwaaltjes op kunnen duiden (misschien moet je cyclus ook weer op gang komen na de bevalling??) maar als je echt zwanger was dan zou je na 2 maanden toch wel een x een positieve test moeten hebben...Nog even afwachten missch en je lichaam ff de tijd geven en anders ff een x naar de huisarts ermee.

4. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Je zoontje kan ook tandjes krijgen o.d., ik heb ook regelmatig last van gevoelige tepels. Ook rond "die week van de maand" en rond mijn eisprong heb ik er last van trouwens.
    Daarnaast kan het ook een aanwijzing zijn voor spruw. Misschien moet je je vraag eens posten op het borstvoedingsforum (www.borstvoedingsforum.nl), mogelijk heb ik nog andere oorzaken over het hoofd gezien.

Deel Deze Pagina