Kortom hoeveel dagen zitten er bij jou tussen je eisprong en menstruatie? Ben even benieuwd naar de getallen
Bij mij 12 dagen... Voor mijn bevalling had ik echt een cyclus uit de boekjes.. Dag 14 ei, dag 29 ongi. Dus cyclus van 28 dagen lf van 14 dagen. Nu dus 12 en er zit ook geen dag verschil in! Dus heel stabiel!!
Voor deze zwangerschap varieerde mijn lf van 9 dagen tot 14 dagen, echt elke ronde was weer anders.....
11 dagen, bijna altijd. Een enkele keer 10 dagen (maar is ook maar net afhankelijk of je ei overdag of snachts springt en wanneer je ongi exact komt hoe je telt).
Dag 14 na ei word ik ongi, dus dat is een LF van 13 dagen dan geloof ik. Wisselt beetje tussen 13/14 dagen, maar laatste tijd elke keer 13 dagen.
Nu 8 tot 11 dagen. Voor ons zoontje 13-14 dagen. Achja... er mankeerd nu vanalles dus die korte lf kan er ook wel bij
Varieert hier. Vaak 15, maar kan ook 12, 13, 14 of 17 zijn. Ooit een keer 21 gehad, dat was erg vervelend...
Ik weet het niet eens....ik heb een rare cyclus! Van ongi tot ei is het tussen 2 en 3 weken, en dan duurt het 2 tot 3 weken voor de volgende ongi.... Ik gebruik deze maand voor het eerst ovutesten om het beter in kaart te krijgen! Pinda
Ik gebruik ook voor het eerst ovutesten deze ronde.. Weet het zelf dus ook nog niet, zit vandaag op 13 dpo maar nog geen rode duivels in zicht.. Overmorgen is mijn Nod volgens FF, zit dan op 15 dpo.. Tenzij ik tussentijds ongi word natuurlijk.. Spannend!
Nu 12 dagen ongeveer. Ik ben heel ziek geweest en normaal was de LF 14 dagen. Hij is heel lang maar 9 dagen geweest,dat was echt niet fijn!
Tussen 11 (1 keer gehad) en 8 (nu 3 keer gehad) in bijna een jaar dat ik alles bijhoud, de meeste keren 10. Deze cyclus nog geen ei te bespeuren.
Vraagje.. als je s'nachts je eisprong hebt gehad vanaf wanneer moet je dan tellen om je lf te berekenen ?