Overtijd?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ciske, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciske

Ciske Lid

21 nov 2006
    85
    0
    0
    Hoe lang moet je overtijd zijn om een positieve zwangerschapstest te kunnen hebben?
    Ik ben nu 3 dagen overtijd en heb deze morgen een test gedaan, jammer genoeg negatief. Kan het nog dat ik zwanger ben of niet?
    Ik heb wel iets raars gehad. Zaterdag, toen was mijn NOD en die avond heb ik wat bloed verloren, ik dacht dat dit mijn ongi was en heb een tampon ingebracht. Maar de zondagmorgen toen ik de tampon verwijderde zat er zo goed als geen bloed op... en sindsdien heb ik ook geen bloed meer verloren.
    Wat denken jullie?

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien was dat wel een innesteling. Ik zou anders nog even een paar dagen wachten en opnieuw testen. Zolang je geen bloed ziet is er hoop. Succes!

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dit weekend gewoon opnieuw testen het kan een late innestelling geweest zijn. Succes

xxx
    Joyce

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Heb ik de vorige keer ook gehad, had ma bloedverlies beetje en vrijdags posi getest toen.

xxx Joyce

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan idd een late innesteling zijn. Normaal gesproken kun je op je NOD testen, maar in geval van late innesteling ben je dan te vroeg. Even wachten en komend weekend opnieuw proberen.

Deel Deze Pagina