Negatieve test, toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Klara12, 1 jul 2025 om 08:22.

1. Klara12

Klara12 Nieuw lid

Vandaag
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik weet dat er hierover al enkele topics zijn, maar ik maak mezelf helemaal gek en wil het van me af schrijven.
    We zijn sinds enkele maanden aan het proberen om een tweede kindje te krijgen. Normaal gezien heb ik een regelmatige cyclus. Ik had op 29/6 ongesteld moeten worden, maar dat ben ik vandaag nog steeds niet. Deze ochtend 2 testen gedaan, waarvan 1 early (Action), maar deze waren negatief.

Is er nog hoop denken jullie?

2. Koalabeertje3

Koalabeertje3 Actief lid

22 apr 2025
    246
    274
    63
    Vrouw
    Dat kan niemand je vertellen..

Ik begrijp dat het je onzeker maakt. Maar het kan altijd zijn dat je een keer wat later ongesteld word.
    Ik ben zelf niet bezig met zwanger worden, maar hou wel al lang m’n cyclus bij. Ik had al ruim een jaar een regelmatige cyclus en nu de laatste 2 keer was het opeens 1 keer 4 dagen korten en die keer daarna 4 dagen langer. En nu weer “normaal”.

Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen. Hopelijk heb je dan snel wat meer duidelijkheid!

3. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    966
    805
    93
    Vrouw
    Hoe zeker ben je van je ovulatie? Doe je ovulatietesten? Ik was ook erg regelmatig met cyclus van 28-30 dagen en had toen random opeens een cyclus van 40 dagen. Dus het kan zijn dat het een keer afwijkt.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.197
    15.707
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je nu nog niet zwanger bent (anders had de test dat aangegeven).
    Ik vermoed dat je eisprong later was en je dus nog niet overtijd bent.

Deel Deze Pagina