Negatieve test, toch zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by viool, Mar 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Hoi,

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD een ULTRA ZWtest gedaan van Matcare, (deze zijn geschikt tot zelfs 6 dagen voor je verwachte menstruatiedatum) helaas was deze negatief. Snik..
    Maar ik heb allerlei symptomen die ik normaal niet heb bij mijn nadere ongi?!

Hoe groot is de kans dat ik toch zwanger ben en kan dat überhaubt als je zo'n gevoelige test hebt gedaan en deze is negatief?

Heeft iemand er ervaring mee?

Alvast bedankt,

2. Rdj

Rdj Lid

Mar 5, 2008
    22
    0
    0
    Hoi Viool,
    Ik heb geen ervaring met een extra gevoelige test. Wel weet ik dat het soms een hele tijd kan duren voordat je voldoende HCG hormoon in je hebt en dat je het overschot gaat uitplassen. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Zolang je niet ongesteld bent is alles nog mogelijk.
    Succes ermee en ik hoop dat je volgende test wel positief is.Groetjes

3. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Ik heb dus weer getest, maar nog steeds negatief, maar ben nog niet ongi! Maar ik ben pas 1 dag overtijd, als ik het hier lees zijn er dames die echt al weken overtijd zijn en nog steeds negatief testen!
    We zullen zien!

4. aggi

aggi Actief lid

Nov 28, 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    viool

ik heb ook zelfde hoor maar heb mijn banner gewoon aangepast gewoon per maand zeg maar maar binnenkort naar de huis arts toe

als ik deze maand nog niet ongi wordt want dan ga ik mijn 2de maand en maar ik test ook steeds negatief

5. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    hoi aggi,
    als je zwanger zou zijn, hoe ver ben je dan?
    want ik zit in de zelfde positie, ik ben nu bijna 4 wkn overtijd maar test ook nog negatief.

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey kiki wat een labge tijd al zeg!
    waarom ga je niet langs de HA en vanaf waneer ben jij gestopt met de pil?

7. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    nou, ik had de novaring (volgens mij heet hij zo) maar ik ben er mee gestopt nadat ik niet meer ongesteld werd.
    want had hem gewoon in, maar ik ben aan de medicijnen geweest, en eigenlijk heel dom maar ook geen bijsluiter gelezen!
    maar ik moet maandag eigenlijk weer ongesteld worden, maar omdat ik dus gestopt ben denk ik niet dat ik het dan ga worden, maar ben bang dat de HA me voor gek verklaard, zo is namelijk mijn dokter, ze zeggen bijna altijd dat alles tussen de oren zit.
    Maar heb eigenlijk heel veel symptomen, last van mn borsten, misselijk, en heb zelfs dingen dat ik niet wist dat het symptomen waren.

groetjes

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik heb precies dezelfde symptonen!

zit nu op 4 en mijn langste was 40, last van mijn tepels, misselijk,rugpijn, moe ! en mensen zeggen allemaal mischien ben je nog aan het ontpillen! daar word ik ook zo moe van want sommige stoppen en zijn meteen zwanger! en mioschien ben ik nog aan het ontpillen maar 47 dagen vind ik best lang en dan die symptonen! je moet gwn naar d e ha bloedtest vragen!

9. naughty

naughty Nieuw lid

Mar 8, 2008
    4
    0
    0
    eigen baas
    Hallo ik ben nieuw hier, ik heb een probleempje.
    Ik ben nu bijna een maand overtijd heb en waslijst met rare kwaaltjes. Maar diverse testen die ik heb gedaan geven negatief aan. Ik heb begin deze week een test gedaan die gaf eerst vaag een plus, toen ik blij naar boven rende en mijn vriend de test liet zien was het geen plus meer maar een min.

Daarna heb ik een digitale test gedaan die duurde meer dan 3 minuten voor het antwoord kwam en die stond op negatief.
    Nu weet ik dus niet meer wat ik moet, ik heb geen zin om naar de dokter te gaan die zegt steeds probeer het volgende week nog eens.

Mijn kwaaltjes:
    :idea: misselijk
    :idea: duizelingen
    :idea: flauw gevallen
    :idea: sterkere reuk
    :idea: wee gevoel in mijn maag
    :idea: trekkend gevoel op mijn buikspieren
    :idea: snel last van pukkels
    :idea: dingen die ik lekker vond lust ik nu niet
    :idea: snel emotioneel en reageer soms erg prikkelig
    :idea: snel moe
    :idea: vergeetachtig
    :idea: ik herken mezelf niet in mijn doen en laten
    :idea: zuurbranden

10. kiki1987

kiki1987 Lid

Mar 2, 2008
    16
    0
    1
    hoi tamara,
    eigenlijk moet ik maandag weer ongesteld worden maar als ik dan weer overtijd ben dan ga ik echt naar de dokter,
    maar je had het over ontpillen, maar ik was gewoon nog bezig met mijn voorbehoedsmiddel terwijl ik misschien zwanger werd, dus eigenlijk is dit een foutje :rolleyes: ben ondertussen ook niet meer samen met de vader! vandaar dat ik een positieve test ook niet aandurf... maar als ik naar al die symptomen kijk, lijkt het me voor 90% zeker!
    maar jij was wel bewust bezig met zwanger raken?

11. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Nou, vadaag maar weer getest, omdat ik nog niet ongi ben, maar geen positief resultaat jammer genoeg! :(
    Ik begrijp er echt niets van, waarom, als ik niet zwanger ben, word ik niet gewoon ongi?
    :(

12. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Sja....waarschijnlijk ben je gewoon niet zwanger..

13. naughty

naughty Nieuw lid

Mar 8, 2008
    4
    0
    0
    eigen baas
    Ik heb dit tot 2 keer toe gehad, dat kan best dat je nog niet genoeg hcg in je urine hebt. Het kan zijn dat je volgende week wel positief test. Of je moet een bloed en/of echo onderzoek aanvragen in het ziekenhuis.
    Een vriendin van me kwam er pas na 2,5 maand achter middels een echo die had ook te weinig hormonen.

14. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Toch lees je het best vaak, vrouwen die te weinig Hcg in hun lichaam hebben. Komt dat echt zo vaak voor?

15. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Of het blijft ´wishful thinking´...

Toch zo graag zwanger willen zijn dat je alle opties afgaat. In dit geval dus een te laag HCG gehalte.

Ik hoop het natuurlijk niet voor jullie!
    Hoop dat het positief is, maar ik zou er toch gewoon vanuit gaan dat het negatief is..

16. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat je niet zwanger bent. De meeste vrouwen testen op hun NOD positief als ze zwanger zijn.

Pim

17. Niet meer actief

Een paar weekjes overtijd valt nog best wel mee en komt veel voor als je net gestopt bent met de pil. en de meeste huisartsen zeggen kom over een half jaar maar terug. Bij mij duurde het 9 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Dus dames jullie hebben nog ff hihi! ik hoop het natuurlijk niet en dat jullie gewoon lekker snel zwanger zijn!

XxX juuls

18. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Ik ben nooit aan de pil geweest.
    Ik vrij niet met mannen, alles gaat via inseminatie met donorzaad!
    Dus dat gaat voor mij niet op! :)

19. naughty

naughty Nieuw lid

Mar 8, 2008
    4
    0
    0
    eigen baas
    Hallo Viooltje

Heb je nog een test gedaan?
    Ik hoop voor je dat je nu wel positief bericht hebt/krijgt.
    Mijn menstruatie is helaas van de week gekomen, maar is wel 5 keer zo heftig als normaal, misschien daarom 30 dagen overtijd geweest.

Groetjes

20. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Negatief helaas! Ik heb gisteren nog getest. Ik ga morgen bellen naar de huisarts, ik vind 10 dagen overtijd wel erg lang!
    Vanmorgen werd ik wakker en toen dacht ik wel dat ik zwanger ben, een reden daarvoor heb ik niet, raar he?

Share This Page