Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je zo langzamerhand een beetje gek wrdt hiervan. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Hoi, ik zit op dag 117 nu dus tjah.. en ik begon vrij netjes eerst ontrekkingsbloeding na het stoppen, daarna ben ik vrij netjes na 34 dagen ongesteld geworden uit mezelf. Ik had de eerste 3 maanden elke maand 1 testje gedaan en was het daarna zat. Laaste test was 5 feb en natuurlijk ook negatief. Ik voelde me de eerste 3 maanden zwanger lichamelijk door klachtjes en symptomen, geestelijk weet ik wel beter ik ben gewoon niet zwanger. Ik heb nogsteeds wel wat symptomen en ben afentoe helemaal opgezet bij mijn buik. Maarja het is gewoon echt van die pil heb hem maar 5 jaar geslikt ben benieuwd wanneer me lichaam weer op orde is. Ik ga er geen dokters bij halen ofzo want ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben. En ik wil gewoon dat me lichaam zelf opgang komt daarom ben ik immers gestopt met de pil. Dokters zijn ook niet alles want ze vertellen ook niet vantevoren als je aan de pil begint dat het heel je cyclus kan verpesten. Voor ik aan de pil begon was ik altijd netjes 29 dagen en nu.. ik voel me gewoon zelfs minder vrouwlijk door de hele situatie. Ik ben blij dat ik 5 maanden terug ben gestopt inplaats van volgend jaar als we er echt voor willen gaan dat had pas echt een domper geweest in me leven zeg bah..:x Succes allemaal
Nou, vandaag naar de huisarts geweest. Daar weer getest NEGATIEF! Balen hoor! Tuurlijk met 8 eigen testen had ik niet anders verwacht, maar stiekem wel gehoopt!... Morgen mag ik bloed laten prikken om mijn Hcg-waarde te bepalen, spannend! Dondag of vrijdag kan ik bellen voor de uitslag. Jullie horen het van mij!
hoi, Ik heb pas een echte positieve test gehad toen ik 13 dagen overtijd was en toen ik 8 dagen overtijd was gaf hij ook nog aan 'niet zwanger' en ook andere testen gedaan ook negatief op de 10 dagen overtijd een heeel vaag streepje. Dus het zou zo van dag op dag kunnen veranderen. Ik snap het ook niet helemaal hoor want volgens de verloskundige heb ik dus echt positief getest terwijl ik wel al 6 weken zwanger ben! Iedereen hier hoop dat jullie snel positief testen ! Succes groetjes
oh ja, sorry Heb dus mijn uitslag van het bloedprikken waarmee ik een nieuwe topic ben begonnen. Boven de 10 Hcg ben je zwanger, daaronder niet! Nou was mijn uitslag: 10!11 Ik weet dus nog niets. M'n arts zei wel dat het niet waarschijnlijk is dat ik nu zwanger ben, maar hoe kom je dan aan een waarde van 10? Zie ook Hcg 10: grensgeval Liefs, Viool
Nou, het zit je niet echt mee he meid MIsschien volgende week nog een bloedtestje voor de zekerheid? Misschien dat er dangoed nieuws uit komt! Ik blijf voor je duimen!