Hallo dames, Weet hier iemand een antwoord op: Gisterenavond en vanochtend een positieve ovulatietest. (Helaas was mijn man gisteren en vanochtend niet aanwezig ) Zojuist getest 22.00 uur: test negatief Nu is mijn vraag: 'is je ei nog onderweg? en is er nog een kans op bevruchting na een negatieve test. Mijn man is pas tegen 24.00 uur thuis'? wat denken jullie? Groetjes,
Je ei springt gemiddeld 24/48 uur na een posi ovu test. Het beste is natuurlijk dat er al een zooitje zwemmers liggen te wachten op je ei, maar volgens mij zou het nog wel moeten kunnen... Ben ook geen expert wat die tijden betreft sorry! Ik weet wel dat toen ik zwanger werd we alleen hebben geklust op de dag van de posi ovu test. En 2 dagen ervoor. Maar daarna niet meer. Succes!
Dan is de kans dat je ei geweest is, maar ook dat hij komende nacht pas springt. Je kans is dus niet perse verkeken hoor!
Dank je Babke... Vreemde he... Vorige week een positieve test en nu weer... Maar nu heb ik dus ook echt mijn ei gevoeld... is manlief niet in de buurt Ik moet wel zeggen dat ik gisterenavond en vanochtend een stekende pijn had (los laten van ei?) en dat dat vanmiddag over was... Net dus wel negatief getest... betekend toch weer in spanning zitten... vanavond in inder geval klussen
Hoi Maantje, Dank voor het mee denken... Zondag hebben we voor het laatst sex gehad, dus ik hoop dat we geluk hebben. Jammer genoeg heb ik nu geen buikpijn meer en heb ook het gevoel dat mijn buik weer ontspannen is. Hopelijk blijft men ei ergens in een inhammetje wachten
Gisteren teste ik ook al positief. Vanochtend nog positief en zojuist negatief... zou mijn ei dan toch nog kunnen springen denk je? Heb dus ook minder klachten (slijm-buikpijn)
Ik denk het wel, er staat 24/48 uur voor het springen van je ei na een posi test. Dus vanavond is dan 24 uur. Toch? Ik denk vanavond en morgenavond klussen en voor de zekerheid zaterdag ook nog een keer. Stel je voor dat je een laat ei hebt. Misschien hier even kijken. Tip voor ovulatieteststers
Ik hoop het ook voor jou. Ik heb wel altijd gehoord dat je na je posi test nog wel even door moet gaan voor het geval je ei laat springt. Ik heb trouwens nu ook dat strakke gevoel in mijn buik maar weet zeker dat dit niet mij ei is. Dus misschien is dat geen teken. Voor jou dan ook he
ja klopt... die was ook hartstikke positief Het verschil met vorige week en nu is dat ik vanochtend echt voelde dat er iets ging 'springen'. Tegen de middag was dat gevoel weg en ook mijn buik was weer ontspannen. Vorige week voelde ik geen eisprong... Morgen maar even temperaturen... dan weten we meer. ik houd je op de hoogte
haha ja nou ja ik heb 3.5 jaar moeten wachten op mijn zoontje dus ik heb niet zo heel veel vertrouwen in die pendels maar vond het wel erg leuk. Heeft een beetje een extra drive gegeven deze maand om ervoor te gaan. We zullen nog een weekje geduld moeten hebben. Maar we hebben ook zeker geen haast hoor. Onze kleine man is pas 5 maanden.
Zul je net zien dat je nu wel zo zwanger bent. Ik heb het niet op voorspellingen. Mij is ongevraagd verteld dat ik 8 aug 2012 moet onthouden. Blijf dit nu steeds koppelen aan een kindje, heel vervelend. Ben blij als het 9-8 is. Ik weet dit al sinds okt en was in nov overtijd, zou toen zelfs 8-8 uitgerekend zijn, maar had door die tunnelvisie mooi mijn ei gemist.
Ik hoop het, ze zeggen dat je super vruchtbaar bent na een bevalling. En we hebben helemaal niks gebruik na mijn bevalling dus mijn lijf hoeft nergens van af te kicken Jeetje je ei missen door een voorspelling.... Dat is mooi k*t zeker als je er niet om gevraagt hebt. Ben je getrouwd? Misschien word je wel gevraagt op 8-8. Als je nog niet getrouwd bent dan he Hoop dat ik je nu een beetje op andere gedachten kan zetten
Haha, ben getrouwd in juni. Ik heb al gezegd dat ik de achtste wel een staatslot koop voor de tiende haha. Ja, ik was toen zo overtuigd van mijn ei, ff gaf het aan en ik had kramp die dag. Maar had waarschijnlijk last van mijn darmen en ff had moeite door mijn grillige patroon bij het temperaturen.