naar de docter?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mandytjuuu, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    hallo meiden ik ga nu mijn 4 de ronde in zoals jullie zien,,

nou had ik dit weekend een praatje met mijn oma .. en die waarschuwde mij voor het volgende...

mijn moeder.. mijn oma.. en 4 tantes.. wisten allemaal niet dat ze zwanger waaren in het ergste geval pas bij 8 maanden..
    mijn moeder kwam er met 6 maanden achter..

ze werden niet dikken en die schopjes dachten ze dat darm kwampjes waaren en werden gewoon ongesteld..

wat moet ik hier nou mee?
    oma vertelde mij dit omdat ze zelf niet heeft kunnen genieten vanaf de aller eerste maand maar pas bij 5 maanden.. en ze dat heel erg vond en wou dit ik wel vanaf het begin kon genieten..

moet ik nou voor de zekerheid de docter informeren? of ik weet het niet jullie?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk zelf niet dat dit 'erfelijk' bepaald is hoor. Ik zou er zelf niet voor naar de dokter gaan.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en wat wil de dokter daar dan aan doen? ;)

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    je kunt, als je er bang voor bent, na je ongesteldheid testen of je zwanger bent.

Persoonlijk heb ik altijd mijn vraagtekens bij 'ongemerkte' zwangerschappen. niet dat ik je oma en tantes niet geloof, maar ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.

En van je oma....ach, de eerste 4 maanden bij een eerste kind zijn toch maar 3 maand stress en 1 maand wachten op het eerste teken van leven. scheelt ook weer ;)

5. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    okee ik ga maar gewoon afwachten en als ik me erg onzeker voel dan maar een extra tesje der achteraan

Deel Deze Pagina