Ik zag net in het krantje van de Kruitvat dat het 3 plus 1 gratis is op alle eigen merk artikelen. Ik neem aan dat het ook geldt voor de k2v5? Uhum dan zou ik morgen eens 4 pakken gaan kopen , ik schaam me diep.
Whaha! Als het idd zo is, zullen velen volgen denk ik!! (ik in iig) Ga morgen direct kijken!!! Dank je voor de tip!!
ik zie net dat geneesmiddelen niet onder de korting vallen. Weet iemand of een zwangerschapstest onder geneesmiddelen valt?
Ze staan bij het Kruidvat wel onder geneesmiddelen dus ben bang dat ze daar wel onder vallen. Zo niet dan ga ik ook inslaan hoor......haha
Ik werk bij Kruidvat. De zwangerschaptesten vallen niet onder de geneesmiddelen (simpelweg niet geregistreerd als zelfzorggeneesmiddel!) maar voor zover ik weet is de 3+1 actie niet op het gehele eigen merk assortiment en zijn die testen dus niet 3+1 gratis (sorrie).
He bah nou ga ik twijfelen ff die folder bekijken.... Ok even de voorwaarden op de site bekeken en daar staan alle eigen-merk lijnen die meedoen genoemd. De zwangerschapstesten staan er niet bij. Je kan t morgen even uitproberen (en anders wil ik ook wel ff uitproberen op de kassa) maar denk niet dat t gaat werken.
Nou Wendy, als je eens kan proberen . Ik schaam me te veel om bij de kassa te vragen of de testen 4 voor de prijs van 3 zijn .
Ik ga het morgen gewoon proberen. Vrees wel dat ze die in dit geval toch scharen onder de zelfzorggeneesmiddelen... maar ik zal t laten weten hoor!
haha ik zou het gewoon vragen hoor! Wat dat betreft heb ik daar lak aan. Is het niet jammer dan is het wel mooi meegenomen toch. En als je niet durft ga je toch bij een kruitvat waar je verder toch niet komt
Ik woon in een klein dorp en heb een knalgroene jas.. heb al zoveel tests afgerekend daar, dat ik ze nu maar bij het KV een dorp verderop koop... Als ze daadwerkelijk in de aanbieding zijn, dan ga ik ook inslaan!
For what it's worth... ik ben assistent drogiste bij kruidvat en je hoeft je echt niet te generen hoor, voor ons!
Nou meiden heb het meteen geprobeerd vanochtend maar helaas, die korting haalt de kassa er niet af....
he balen! Nou in ieder geval toch bedankt, en dan heb ik weer een reden om me in te houden met testen .
Haha nee ik heb ze niet gekocht... Draag nu ook nog een implanon staafje dus beetje zinloos dan he... Laat ze tzt wel door een ander kopen want iedereen kent me natuurlijk hier
Nee dan heb je niet veel aan een zwangerschapstest . En zou ze idd ook niet kopen in de winkel waar je werkt, weten je collega's het eerder dan je man .