hallo even een vraagje, ik heb vorige week, 6 dagen geleden mijn eisprong gehad.. en heb sinds vandaag onwijs last van mijn buik, onderbuik erg opgezet, en heel gespannen gevoel, als ik poos gebukt heb gezeten en ik ga dan rechtop zitten voelt het heel naar aan! kent iemand dat gevoel? xx
Hoi Pien, Wat toevallig, wilde net gaan kijken bij de eerste symptomen of hier iets over geschreven is. Heb vandaag ook echt last van mijn buik. Geen krampen, maar continu een soort gespannen gevoel. Bij mij doet het geen echte pijn, maar wel gevoelig. Ik zit nu op dag 8 na mijn ei. Wanneer is jouw NOD? (je banner klopt zeker niet?). Afwachten maar Groet Snoozie
Hoi meiden ik wil geen valse hoop geven maar ik heb vanaf mijn ei zo'n gevoel gehad in mijn onderbuik... Zo'n gevoel alsof je nerveus bent en dat in je buik voelt maar dan zwaarder, een zeurend en vermoeid gevoel vond ik het... Later werd het wat heftiger en vooral een branderig gevoel dat uitstraalde naar mijn bovenbenen. De laatste dagen was het flinke pijn met steken en een opgezette buik. Ik hoorde van veel meer meiden dat ze zulke dingen voelde en niet zwanger bleken te zijn dus ik dacht zal wel tussen mijn oren zitten maar het was er iedere dag wel en werd steeds erger, vanavond heb ik getest en zie mijn banner! Ik zou zeggen laat je niet gek maken door wat je lichaam aangeeft maar luister er wel naar en laat je ook niet gek maken door iedereen die zegt dat het onmogelijk is om zo vroeg al wat te voelen! Succes en hopelijk is het raak!
Hoi Pien83, vanaf wanneer kun je testen? Ik heb namelijk ook constant een raar gevoel in mijn onderbuik gehad, heel zeurderig gevoel. En 's avonds ook een opgezette buik. Maar ja, dat kan natuurlijk twee kanten opgaan. Even afwachten dus, veel suc6.
ja hoor ook ik heb dat gehad en nu nog altijd zelfs. vooral als ik bv. mijn voet op een stoel zetten om mijn veters te knopen en dan terug recht kwam was dat als een soort kramp die door mijn buik ging. ik hoop het voor jullie dat het ook daardoor komt groetjes grace
ik heb vorige maanden lange cyclussen gehad maar afgelopen maand getest met ovu testen vandaar dat ik weet dat ik vorige week mijn ei gehad heb moeten hebben. 27/28 november. ik kan als ik 14 dagen na mijn ei erbij op tel de 12e testen... dan zijn mijn vriend en ik 5,5 jaar samen hihi. ik heb overigens nu geen last meer van gehad, wel gisteravond in bed voelde het heel naar om op mijn zij of buik te liggen (lig ik normaal altijd!) op mijn zij, dan steekte het heel erg... ben eigenlijk wel erg benieuwd... kus