Hoi lieve allemaal, Mijn naam is Sabrina en ik heb een vraag aan jullie.. Ik had eergisteren ongesteld moeten worden, nu nog niks totaal geen menstruatie pijnen, wel al 4 dagen last van extreme hoofdpijn (nooit eerder gehad), een raar rommelig gevoel in mijn buik , slap gevoel, pijnlijke ogen, vermoeidheid en wisselende buien. Ik heb vandaag een test(kruidvat) gedaan,deze was negatief en heb m niet in de ochtend gedaan. Moet ik er rekening mee houden dat ik wel zwanger kan zijn? Dit is mijn eerste keer dat ik ongesteld moet worden sinds ik de pil slik, ik heb ong 2 maanden geleden mijn spiraal laten verwijderen... Bedankt voor jullie hulp!
Hallo Sabrina, hoe weet je zo zeker dat je eergisteren ongesteld had moeten worden, heb je je ei opgespoord o.i.d? Het kan namelijk altijd even duren voor je cyclus op gang komt!
Thanks, de huisarts had me verteld dat zodra ik op de eerste dag van mijn menstruatie begon met de pil, ik gewoon normaal ongesteld zou worden. ( 3 dagen na laatste pil) vandaar dat ik me een beetje zorgen maak.. Als t zo zou zinn dan is t uiteraard van harte welkom hoor.
Toen ik nog aan de pil was kwam mijn ongi altijd 5 dagen na de laatste pil... Je kunt niets anders dan afwachten. .
Ik werd altijd 5 (en het is zelfs wel eens 6 dagen erna geweest) dagen na stoppen pil pas ongi. De regel 3 dagen klopt niet altijd.
Oh, sorry! Ik heb het verkeerd begrepen! Je bent nu aan de pil gegaan? Ik werd altijd pas na 5 dagen ongesteld na laatste pil. Ik begreep al niet helemaal wat de pil en spiraal met elkaar te maken hadden, maar nu ik je openingspost lees, zie ik dat ik het gewoon helemaal verkeerd gelezen heb!
Haha ja klopt! Ik heb een jaar de spiraal gehad, en nu de pil. Ik wacht t nog maar even af dan... Ben benieuwd!
Ik ben niet ongesteld geworden. Wat vinden jullie, nog een test doen of wachten tot m'n volgende menstruatie???
Het kan dat je cyclus nog een beetje van slag is hoor maar als je twijfelt kun je altijd nog een test doen.. als je echt zwanger bent dan zul je dat wel zien op de test maar ik denk dat je cyclus nog wat door de war is.
Ik denk dat je lichaam gewoon in de war is door de verandering in anticonceptie, en dat de symptomen die je voelt te maken hebben met de hormonen uit de pil. Ik had in de stopweken van de pil ook altijd meerdere dagen flinke hoofdpijn. Dat je menstruatie uitblijft zal wel te maken hebben met dat je lichaam even moet wennen aan de pil. de pil onderdrukt een eisprong, dus misschien dat je lichaam niet helemaal snapt dat er toch een bloeding 'moet' komen ondanks dat er niets af te voeren is.