is van mijn beste vriendin. Bij haar vorige zwangerschap had ze knaltesten. Nu, drie dagen voor NOD had ze negatieve testen nog. En omdat haar menstruatie uitbleef ging ze testen. Ze is natuurlijk onzeker omdat ze wel een knaltest had verwacht omdat het bij haar vorige zwangerschap op NoD Knal was. Wat denken jullie? Vandaag de 18de 4+3 weken gisteren had ze getest om 17:30, de bovenste test is dat
Mooie testen hoor! Gefeliciteerd voor je vriendin. Testen zijn niet meer zo knal als een paar jaar geleden. En ik vind die van vandaag al donkerder dan gisteren. Mijn test was rond nod net zo.
Ze zijn idd wat lichter dan vroeger. Ze kan misschien ook een wat later ei hebben gehad. Hij is gewoon positief hoor!
Elke zwangerschap is anders. Je kan vroeg knaltesten hebben bij de eerste en pas na nod positief testen met een heel vaag lijntje bij de 2e.
Probeer eens clearblue met indicator .. Ik haf ook een lichte en toen gelijk cb. gehaald en ja hoor ! Had goed gezien zwanger! Gefeliciteerd hoor dikke knal testen!