Hoi meiden. He he eindelijk het is zo ver hoor ik ben na 54 dagen eindelijk ongi geworden. O wat ben ik blij toen ik vanmorgen de zag op het toilet pappier. Normalieter ben je helemaal niet blij en wil je zwanger raken maar ik ben zo blij als een vogel in de natuur. Op naar ronde 2 daar zie ik erg naar uit. Mijn cyclus banner gelijk aangepast aleen die gaat tot 38 dagen dus ik ben uit gegaan van de vorige ongi die duurde 34 dagen. Mischen loopt mijn ongi nu wel goed en heb ik een cyclus van 28 dagen dan klopt het niet helemaal maar ja ik merk het wel. Voor nu ben ik erg BLIJ en kan ik de huisarts dinsdag ook af zeggen. Ik ga verder met mijn dag en tot snel weer. Doei Knuffel Teddy.
Fijn teddy dat je nu verder kan ken die onzekerheid en hoop dat je cyclus nu een beetje op orde komt en een mooie + heb deze maand! liefs
Hoi Lot bedankt en we gaan op voor een vette + deze maand. Ik heb wel buikpijn maar dat heb ik er graag voor over hoor Doei Teddy.
Gek he, heb ik ook wel eens gehad, dat je echt zit te wachten op je ongi en dan zoooo blij bent als die duivels eindelijk gekomen zijn. liefs kiki
Gek he, heb ik ook wel eens gehad, dat je echt zit te wachten op je ongi en dan zoooo blij bent als die duivels eindelijk gekomen zijn. liefs kiki