Negatieve test

Discussion in 'Eerste symptomen' started by gentow, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gentow

gentow Lid

May 22, 2007
    7
    0
    0
    studente
    zwolle
    Afgelopen Zaterdag 20 mei was mijn NOD..
    dan had ik ongesteld moeten worden toch?
    Ik heb Gisteren ( maandag 21 mei) een test gedaan maar die was negatief. ( mijn mentrix zei me dat ik het zsm moest testen)
    Maar ik voel me wel zwanger. ik denk dat ik het volgende week nog eens moet testen? keb nl last van vermoeidheid, trek in rare dingen, misselijkheid, duizeligheid, lage rugpijn. Noem het maar op. Ik wacht het gewoon af...
    Donderdag ga ik naar de dokter want door die vermoeidheid van mij ( ik kan de heledag wel slapen) kan ik me niet zo goed consentreren op mijn schoolwerk.

Komt het wel is vaker voor dat je tóch nog positief kunt testen?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jazeker kan dat.. Is je (eventuele) zwangerschap gepland?

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    jemig ben je 19?
    Zou je er wel blij mee zijn of is het een foutje?

4. gentow

gentow Lid

May 22, 2007
    7
    0
    0
    studente
    zwolle
    Nee tis zeker niet gepland.
    ik moet nog 5 jaar naar school :S
    En ik wil niet voor een verassing komen te staan dat blijkt dat ik opeens 20 weken zwanger ben, zonder iets gemerkt te hebben.

En die onzekerheid is echt Killing. :(

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ok. Niet gepland maar wel gewenst dan? Jeetje, hoe kon dit gebeuren? Moet ik nu wél of niet blij zijn voor je als je wel zwanger blijkt te zijn?

6. gentow

gentow Lid

May 22, 2007
    7
    0
    0
    studente
    zwolle
    Pfff ik weet het zelf allemaal niet.
    Hoe moet ik in vredesnaam voor een ander zorgen als ik niet eens weet mijn eigen kleren te wassen.
    Mja ik wil het zoiezo nog een keertje testen. en de uitslag horen jullie zoiezo. ( ps aan abortus enzo doe ik niet als het er zit, zit het er )

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :thumup: Blij om te horen! Ben ook geen voorstander van abortus nl. Succes meid, we horen van je!

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36

heb last van hetzelfde. gisteren ook negatief getest :( snap er echt niks van

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje meid wat zit je in een rot situatie.
    Hoop voor jou dan toch maar op een negatieve test ( tenminste neem aan uit je reacties dat je er niet op zit te wachten nu).
    Wel super dat je niet voor abortus zou kiezen maar dan je verantwoordelijkheid neemt. In ieder geval heel veel sterkte.

10. Gerieke

Gerieke Actief lid

Mar 6, 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Mensen...
    Voor mij was het ook een hele verrassing dat ik zwanger was...!
    En ik werk nog maar net, zat nog in m'n proeftijd, heb ook niet veel geld, mn vriend ook niet! Wij schrokken eerst ook heel erg, Maar we gaan ervoor!
    Ik ben zelf ook christelijk opgevoed en ga er ook mee door, dus arbortus ben ik ook tegen en vind dat ook verschrikkelijk... Maar zo verschillen de meningen!

Maar gentow, de was kan je leren! Alles valt te leren!
    Het zal niet makkelijk worden, vooral niet als je nog 5 jaar naar school moet, maar als je ervoor gaat 100% dan lukt het altijd!
    En meid, ik ben nu 15 wkn zwanger, heb van de week voor het eerst wat gevoeld, en je wilt het niet meer kwijt! Echt niet!
    En als je de echo ziet, en het hartje hoor.. is echt geweldig!

En je opleiding, kun je (als je het echt niet ziet zitten) dan niet werken en leren tegelijk? Dan verdien je ook mooi wat, maar haal je ook je diploma!

Succes, en misschien valt het allemaal wel mee, dat je vandaag of morgen nog ongesteld word!
    Liefs,
    Gerieke

11. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    ik was 14 toen ik zwanger ben geraakt en was al bijna 17 weken toen ik erachter kwam, vond t moeilijk maar kon als heel snel t hartje horen. ik was verkocht en wou t niet meer kwijt. en nu is die kleine 2 jaar oud en zijn we zelfs bezig voor een tweede wondertje... zon klein leventje is helemaal geweldig. zal best moeilijk worden, dat geef ik toe. maar je red je heus wel met wat hulp van anderen

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Weet je al iets meer?

Liefs,
    Duveldraakje

13. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    14? Meen je dat? Wow dat was wel heel erg vroeg. Gelukkig is alles goed gekomen en zijn jullie heel erg blij met jullie kleintje. ;)

14. gentow

gentow Lid

May 22, 2007
    7
    0
    0
    studente
    zwolle
    Nee ik weet nog niks eigelijk.
    Morgen ochtend vroeg om 08.20 *gaap* een afspraak bij de dokter. kga vragen of hij mijn bloedwil prikken want dan ben ik meteen zeker.

Share This Page