Ik ben stom geweest, maar ik kon het niet laten. Omdat ik afgelopen week vaak met vlagen misselijk was en krampjes in mijn buik had, ik me dus echt zwanger voelde, kon ik het niet laten om net een test te doen. En wat denken jullie: een tweede, al best donkere streep! Ik voel me ergens heel blij, dat het weer zover is, na mijn miskraam van februari, maar ergens weet ik ook dat ik nog 4 daagjes moet afwachten en dan weer een test moet doen, omdat er in de tussentijd nog een hoop mis kan gaan... Duimen jullie voor me... Liefs Marie
alvast voorzichtig gefeliciteerd, ik had 5 dagen voor mijn nod positief getest. Wens je veel suc6 en hoop dat alles goed gaat. Groetjes Jessie33
Doe voor de zekerheid over een paar dagen nog een test, maar ik gok dat deze net zo positief is, dus alvast een voorzichtige Gefeliciteerd! Liefs, Duveldraakje
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Ga je over een paar dagen nog een test doen? Dan zal je zien dat de streep duidelijker word. Liefs Vlindertje
hoi meiden, Bedank voor jullie berichtjes. Ik heb met een da test getest, en ga het a.s. zaterdag weer doen. Ik moet zeggen dat de zwangerschapssymptomen ook aardig toenemen: misselijkheid, moe, en ik ben aardig chagerijnig! Ik kan niet wachten om weer te testen zaterdag en weer een tweede streep te zien. Even een vraagje: kan ik nu alvast de gyneacoloog bellen of zal ik wachten tot de tweede positieve test, wat zouden jullie doen? (nu ik weer zwanger ben, mag ik met 6 weken namelijk al langskomen i.v.m. de vorige zwangerschap die fout liep). Liefs Marie