gister en vanochtend wat rose afscheiding gehad maar ongi lijkt niet door te zetten (volgt meestal meteen) afscheiding is nu weer normaal.. als dit een innesteling is geweest, na hoe veel dagen is het hcg dan hoog genoeg om te testen? zou over ongeveer 3 dng n.l. m'n nod hebben, maar dat lijkt me dan eigenlijk nog wat vroeg om te kunnen testen als ongi weg blijft? staat helaas niet op de test die ik in huis heb.. jullie enig idee? staat me iets bij van na 10 dagen? duim duim, dat ongi idd niet doorzet.
Misschien kun je beter gewoon je NOD aanhouden en daarna pas te testen...? Succes in ieder geval , hoop dat je positief test ! xx
De innesteling vind plaats rond 5 a 10 dagen na de eisprong, maar bij een bevruchting wordt al HCG aangemaakt, volgens mij staat dit los van de innesteling en kun je gewoon na je NOD testen. Succes, ik hoop op een positieve test!
thanks dat dacht ik ook ongeveer. vind het nogal zonde om wéér een dure test te verspillen als het toch nog geen nut heeft om te testen op m'n nod. duim duim duim heeeeeel hard, maar toch zo het idee dat m'n lijf me weer eens lekker in de maling neemt...
Heel erg spannend voor je. Ik hoop voor je dat het raak is. Maar idd wachten tot na je NOD. Duim voor je. Groetjes Jose
Irritant he, dat wachten? Ik heb er ook een vreselijke hekel aan.... Maar inderdaad, nog even wachten tot je NOD. Sterkte met wachten en we duimen met z'n allen voor een positieve test!
helaas helaas, ben weer lekker genept door m'n lijf... vandaag toch opeens de rode duivels... grrrrrrr