Hallo! Gisteren heeft m'n grote zus me verteld dat ze pril zwanger is! Vandaag is dus ongeveer m'n NOD,maandag de 18e m'n ei gehad. (tel de dag van het ei zelf niet mee,dus vandaag 14 dagen!) Weet niet goed wanneer ik zal testen als de ongi wegblijft,dat zal er aan liggen hoe lang ik het vol hou Als ik nu dus zwanger zou zijn,ben ik ongeveer even ver als haar! Duimen jullie voor me? Ik zou zooooooo graag samen zwanger met haar zijn! Groetjes,Lucia xxx
ik hoop het ook voor je. ik zit namelijk in dezelfde situatie (alleen dan mijn stiefzus) ik zal duimen aan deze kant
Haha,dat zou idd leuk zijn!Bij ons in de familie is ook iets grappigs aan de hand.Mijn oudste zus heeft nu 2 kindjes en wilt graag nog een derde, ik ben bezig voor mijn eerste, en mijn broer en zijn vriendin zijn ook pas begonnen voor een kindje!Dus het zou zo maar kunnen dat we alledrie tegelijk zwanger zijn!Grappig toch?
Lucia, dat zou nog eens leuk zijn! Ik ga voor je duimen hoor! Ga je morgen testen als vandaag de ongi niet langs komt? of wil je nog wat langer wachten?
Dat zou wel heel erg leuk en speciaal zijn als je samen met je zus zwanger zou zijn! Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze maand is gelukt! En dat jullie samen kunnen zwangeren! (heb je al getest?)