Negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marie86, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ben al een tijdje aan het mee lezen en heb nu zelf een vraag voor jullie,

Mijn cyclus afgelopen maand was 30 dagen, die daarvoor was 28 dagen. Uitgaande van die dagen heb ik of 22 december of 24 december mijn eisprong gehad, uitgerekend wanneer ik kan testen is dus 5 Januarie of uiterlijk 7 Januarie. Nu heb ik vandaag een testpoint zwangerschapstest gedaan die je 5 tot 7 dagen voor je nod kan doen, deze test was negatief. Ik heb even een heldere blik nodig van jullie kan het zijn dat ik te vroeg was met testen, volgens de site ga ik nu uit van een cyclus van 30 dagen en zijn vroegst kon ik pas morgen testen aangezien mijn nod 7 Januarie is. Wat denken jullie hier over? Zegt de test op dit moment niks omdat ik nog wat te vroeg ben of had de testpoint een eventuele zwangerschap nu vandaag al moeten constateren?

Alvast bedankt voor het mee denken!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het kan allebei meid.

Heb je pas 2 cyclussen gehad na de pil? Of te wel ben je net van de pil af?
    Je weet niet met zekerheid wanneer je eisprong is geweest dus die kan ook zo maar wat later zijn gekomen deze maand en zal je cyclus ook langer zijn.

Heel veel mogelijkheden.

Succes

3. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, ik zit niet aan de pil, slik sinds een jaar geen pil meer en had altijd een cyclus tussen de 26 en 30 dagen. Ik heb al 2 pracht dochters maar bij hun zwangerschapstest was hij meteen positief die deed ik dan wel op de dag van mijn nod, nu zit ik er 5 dagen voor natuurlijk. Ik kan zelf niet zo goed inschatten of ik die testpoint vroege test te vroeg gedaan heb.

4. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je echt te vroeg bent. Nog even een paar dagen wachten (makkelijker gezegd dan gedaan)

Die vroege testen die meten lang niet altijd goed op zo veel dagen voor je nod.
    Heb je nog ovu testen in huis? Kan je er daar eentje van doen?

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Kun je met ovu test ook positief testen? En zo ja, moet je het dan ook met ochtendurine doen?

Oh en gefeliciteerd met je verloving!

6. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat een optie dan om een evu test te doen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

7. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    T schijnt dat die nog wel eens knal positief uitslaan als je zwanger bent in een nog vroeg stadium, Maar t is geen zekerheid! T wil ook niet zeggen dat je zeker zwanger bent. Maar als je per se wil testen, dan is t misschien een optie?

Deel Deze Pagina