hoi allemaal, ik hoorde vandaag weer iets en zat net even te speuren of er iets hierover te lezen staat maar kon niets vinden dus dacht vraag eens of het "ongeveer" klopt. ze vertelde mij dus dat het aantal jaar dat je de pil hebt geslikt ongeveer het aantal maanden is voor je zwanger raakt. ik heb 7 jaar de pil geslikt dus dat zou inhouden dat ik rond de 7x klussen zwanger zou "moeten" zijn... [-o< Nou ik hoor graag van jullie of dit vliegertje bij jullie opging of niet. Liefs Roshi
huh? nog nooit van gehoord. Ik was 4 jaar aan de pil en duurde 2 jaar voor ik zwanger was. Staat niet met elkaar in verband hoor, zwanger worden heeft met zoveel dingen te maken.
Dit slaat echt nergens op hoor. Ik heb 18 jaar aan ƩƩn stuk door de pil geslikt maar was wel meteen zwanger. Zou een mooie boel zijn zeg.
Ik hoop het niet! Ik ben zelf 10 jaar aan de pil geweest dus dan kan ik nog wel even wachten . Ik denk ook niet dat het zo is hoor. Ik ben nog niets tegengekomen hierover en ik heb toch behoorlijk wat websites bezocht over 'na de pil' onderwerpen sinds ik in juni gestopt ben met de pil. Liefs, Eowyne
Nee klopt voor geen kant... Heb 9 jaar aan de pil gezeten en ben nu bijna 1.5 jaar verder en nog niet zwanger hoor....
was het maar waar, dan zou ik komende maand moeten bevallen! Nee, hier geloof ik niet in, waar heb je dat gelezen/gehoord?
Ik heb niet gestemd,want volgens mij klopt het helemaal niet. Volgens jouw berekening zou je als je 6 maanden aan de pil bent geweest binnen 2 weken zwanger zijn
ik heb 12 jaar de pil gebruikt en na 14 maanden was het raak. het is niet waar en maar goed ook want anders moeten sommige meiden wel heel lang wachten en op basis van wat is het gebasseerd.
Ik vindt dit ook onzin Het komt wanneer het komt bij de 1 is dat 1 ste ronde na 10 jr pil en bij de ander is het 2 jr verder bvb
Klopt helemaal niet in mijn geval, ik heb dan ook geen stem uitgebracht. Ik was 12 jaar aan de pil geweest en was de eerste maand nadat ik stopte zwanger! Helaas een miskraam maar daarna in ronde 5 weer zwanger.