Negatieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mintgroen, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me al een paar dagen niet bepaald lekker. Erg moe, meer geprikkeld/geirriteerd, misselijk enz. Dit herken ik ook van de zwangerschap van mijn eerste kindje. Maar heb toch de twijfel of het misschien ook een griepje kan zijn. Dit in combinatie dat ik antibiotica heb gehad en een pil vergeten ben, heb ik toch maar een testje gedaan op 11 dpo.

De ene keer als ik de test zie zeg ik duidelijk negatief, maar als ik tuur lijkt ik een erg onduidelijk streepje te zien. Wat zeggen jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,3 KB
      Weergaven:
      110
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Ik kan je foto helaas niet openen :(

Symptomen die je omschrijft komen wel echt van HCG, je zou dan dus wel al goed zichtbaar positief moeten testen.
    Overigens kunnen de meeste soorten antibiotica tegenwoordig gewoon met de pil! Zegt de bijsluiter er iets over? :)

3. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu zie je de foto wel als het goed is.
    In de bijsluiter stond dat de werking verminderd kon zijn.

Ik zie de test als negatief, maar als ik tuur begin ik onzeker te worde

4. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik zie het streepje.
    Over een paar dagen weer testen.
    Maar ik denk toch positief.
    Want deze testen zijn echt goed.
    Ik had precies zo een streep 😉

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ook ik zie toch echt een licht 2e streepje hoor en ik ben niet eens zo een goede tuurder :D

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat je op 11 dpo zit als je de pil slikt?? Je hebt dan geen eisprong.
    Heb je ovutesten gedaan??
    Waar zit je nu in je pilstrip en wanneer ben je de pil vergeten?

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Als ik goed inzoem en tuur zie ik wat heel lichts staan,maar wanneer zou je menstruatie moeten komen?

8. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik zie inderdaad ook een licht streepje. Of je 11 dpo bent is denk ik lastig te bepalen als je aan de pil bent. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Misschien kv2v5 proberen. Misschien is die wat duidelijker.

9. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie moet maandag komen, daarom ging ik uit van 11 dpo. Weet niet hoe ik het anders moet noemen, dit leek me even duidelijker. 11 september ben ik hem vergeten, van 9 tot 13 september heb ik antibiocita gehad.

10. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ik zie niks, maar dat hoeft niks te zeggen. Probeer het over een paar dagen nog een keer. Bij zl voelde ik aan alles dat ik zwanger was, maar het duurde daaaaaagen voordat ik positief testte. Ook de MvM test was heel licht. Toch heb ik nu een vrolijke peuter door m'n huis huppelen

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik zie ook niks, sorry.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

DPO staat voor days past ovulation. Dagen na ovulatie...een ovulatie die jij dus als het goed is niet hebt gehad.
    Want tenzij je ovulatietesten hebt gebruikt of hebt getemperatuurd weet jij niet wanneer je eisprong geweest zou kunnen zijn mocht de pil niet goed gewerkt hebben.

Wanneer in je pilcyclus heb je overigens antibiotica geslikt? En wanneer heb je die ene pil vergeten?

Want bij het vergeten van de pil is er een hele kleine kans dat je natuurlijke cyclus weer gaat opstarten, dus follikels gaan groeien. Dan duurt het gemiddeld ongeveer 2 weken voordat je een eisprong krijgt. Het is niet zo dat als je een pil vergeet er dus gelijk een eisprong plaatsvindt! Er moeten namelijk eerst nog follikels gaan groeien.

Je pilbloeding verwacht je dus maandag? Ik zou even een paar dagen wachten en dan opnieuw gaan testen.

Overigens had je twee maanden geleden in juli ook al iets met de pil en dat je zwanger dacht te zijn? Je schreef toen dat je nog niet toe was aan een tweede? Is het dan niet handiger om naast de pil ook condooms te gaan gebruiken? Of andere anticonceptie te gaan gebruiken?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Stel...... dat er door het vergeten en de ab toch een eisprong is gekomen, duurt het nog minimaal 8 dagen eer het eitje rijp is (gemiddeld 14 dgn).
    Dus een eisprong heeft op zijn vroegst op 17 september plaatsgevonden en op zijn laatst moet hij nog komen op 27 september.
    Uitgaande van 17 september (met een mega vroeg ei die maar 8 dagen heeft gegroeid), zit je nu pas op 6 dpo.

De klachten die je nu hebt kunnen ook komen vd naderende eisprong, maar kunnen ook komen door het progesteron wat vlak na de eisprong opbouwd.

Als je klachten van hcg komen had de test dit zeker nu al duidelijker moeten aangeven.

Ik denk dat het niks is.
    Test over 2 dagen weer, maar ik denk niet dat je nu (al) zwanger bent.

Sorry.

14. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de uitleg. De antibiotica is dus in de tweede pilweek geweest en die vergeten pil dus op 11 september, ook in de tweede week.. Ik zal dus even een paar dagen moeten afwachten of mijn menstruatie gaat komen.

Dat klopt, ik was toen inderdaad niet toe aan een tweede. als het nu zo zou zijn dan is het niet anders. Ik zie een spiraaltje niet zitten (mijn lichaam reageert niet goed op elke anticonceptie) en mijn vriend wil geen condooms gebruiken.

15. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie geen streepje!

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie wel een streepje. En meid laat je niet gek maken je hoeft niet op iedereen te reageren hoor!

@ andere dames ze is jullie geen verantwoording schuldig of ze wel of niet toe is aan een tweede.
    Vind de opmerkingen lichtelijk belachelijk.
    Wat betreft zwanger worden door de pil met antibiotica enzo..... Er zijn vaker uitzonderingen op de regel geweest dus het kan zeker wel.....

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Als je een pil vergeet in de tweede pilweek kan dat geen kwaad (je zou er zelfs meerdere kunnen vergeten zonder dat het onveilig wordt), je kan dan gewoon doorgaan met de strip zonder risico om zwanger te raken. Ik zou me dus niet zo'n zorgen maken als je de pil in de tweede week vergeten bent.
    Heb je in de dagen rondom de vergeten pil wel gemeenschap gehad?

Dat het nog meer dan een week duurt voordat je een eisprong hebt is overigens niet waar, het advies luidt niet voor niets om gedurende 7 dagen aanvullende anticonceptie te gebruiken als je in de eerste pilweek een pil vergeten bent.

18. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
  19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Klopt precies wat Fluss zegt, is ook door de Nationale Huisartsen genootschap zo erkend en moet nog in de bijsluiters worden aangepast (of dit is inmiddels al gedaan)

20. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet ook de regels wel van het vergeten van pillen. Mijn vraag was alleen wat jullie op de test zien. Verdere uitleg ergens over ben ik niet nodig.

We hebben inderdaad gemeenschap gehad rond deze dagen

Deel Deze Pagina