Help! Menstruatie en toch positief testen???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Happyjoy, Sep 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Dames, ik heb jullie hulp nodig! 25 juli heb ik een curretage gehad met langzaam zakkend hcg. Na 5 weken een negatieve test in handen (eindelijk!) En ook direct ongesteld geworden. Deze ronde werd ik.op dag 29 ongesteld, afgelopen maandag. Diezelfde ochtend nog getest en helaas omo wit... paar uur later begon het bloedverlies. Eigenlijk zoals iedere menstruatie.. flink wat bloedverlies wat ook nu nog gaande is. Ik voelde me raar en had nog wat testen liggen dus ik dacht ach.... why not? Toen kreeg ik dus dit! Getest met middag urine. Ik snap er helemaal niets van!

2. Twilightdreamer

Sep 27, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel een streepje te zien, maar ik zie ook opgehoopte urine. Misschien even nadruppelen met water of een nieuwe test doen morgen ochtend? Hoop voor je dat het toch raak is!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Tja... Maar bloed en positieve testen gaan vaak niet goed samen helaas.. Even kijken of je test oploopt over een dag ofzo?

4. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Heb 'm net gedruppeld idd en het streepje blijft staan. Sowieso morgenochtend nog proberen ja! Zou het vroeg fout zijn gegaan? Wel raar dat ik dan de ochtend voordat t bloeden begon nog geen positieve had.

5. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Na het druppelen

6. Twilightdreamer

Sep 27, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je testte op maandag (dag dat je ongesteld werd) negatief. Nu 2 dagen later positief. Het is vaak geen goed teken als je bloed, zeker niet als het veel bloed is. Maarrr, kan het ook niet zo zijn dat toen je innesteling was?
    Weet je wanneer je eisprong is geweest?

Niet om je veel hoop te geven hoor, maar ik probeer te kijken of er meerdere oorzaken te vinden zijn.

Vind je test duidelijk!

7. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Ik weet niet wanneer mijn eisprong geweest is. Ik vermoed tussen zondag 11 september en dinsdag 13 september. Heb toen wat pijntjes gevoeld... ik denk dat het voor een innesteling te veel bloed is. En ik bloed nu nog steeds dus dat zou wel erg lang zijn denk ik. Ik kan me ergens ook niet voorstellen dat het fout is gegaan in een vroeg stadium... dan zou de hcg opbouw toch niet stijgen gedurende het bloeden? Heel apart dit... morgenvroeg nog een test wagen en even met het ziekenhuis bellen waar ik in behandeling ben. Wellicht dat hcg prikken meer duidelijkheid bied.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit is niet helemaal waar hoor, bloed en een positieve test kan ook gewoon een innesteling zijn, of een pseudo menstruatie. Is helemaal niet raar en komt regelmatig voor. Heb het zelf ook bij een zwangerschap gehad en dat was echt veel bloed, maar ik was wel zwanger. Helaas is dit kindje tijdens de zwangerschap overleden, maar dat had niks met die bloeding te maken.

spannend TS, ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan.

9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hij ziet er toch echt wel positief uit! Het kan idd een innesteling zijn geweest hoor!

Ben benieuwd naar je volgende test!

10. Roanchie

Roanchie Actief lid

Apr 24, 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Toen ik zwanger was van me zoontje heb ik 1 menstruatie nog gehad, welliswaar minder heftig als nornaal maar bloede wel.
    En duurde korter. Heb nu een gezond kindje van bijna 3.
    Ik geloof dat somige vrouwen hun menstruatie nog kunneb hebben, me schoonmoeder had ook iedere maand een mebstruatie gehad toen ze zwanger was.
    Wil geen valse hoop geven hoor! Maar als hij oploopt zou ik toch misschien naar de dokter gaan

11. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    De test van vanochtend... boven is van gister, onder van vandaag. Ik heb zelf het idee dat ie iets lichter is geworden maar is lastig te beoordelen omdat die van gister natuurlijk al helemaal opgedroogd is.

12. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Ah hij draait de foto om. Links is dus gister rechts is vandaag

13. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,556
    962
    113
    Female
    hmm ik zie toch wel een streepje zonder dat ik echt moet turen.

14. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik schreef toch ook 'vaak'?;)
    Spreek ook puur vanuit mijn eigen ervaring.. Hoe is het nu happy joy?

15. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

Dec 3, 2015
    1,112
    57
    48
    goh happyjoy, totaal geen ervaring mee maar hoop dat het toch goed uitpakt! Wat een onzekerheid zeg pfff! *duimen draaien voor je*

16. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Tja.. ik ben een beetje in de war eigenlijk haha. De test van vanmorgen is ongeveer gelijk aan die van gister (zie hierboven)
    Heb zojuist mijn gynaecoloog gebeld, deze staat vanochtend op de OK maar gaat me vanmiddag terugbellen. Enerzijds realiseer ik me heel goed dat bloedverlies en een zwangerschap meestal geen goeie combi is. Anderzijds kan ik me ook niet voorstellen dat het in een vroeg stadium mis is gegaan. Vind het zo gek dat ik 2 uur voor de bloeding startte nog negatief testte en 2 dagen later middenin de bloeding ineens positief. Als iets fout gaat daalt het HCG in mijn optiek en stijgt het niet gedurende een bloeding. Beetje gek allemaal...

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Vraag of je bloed mag laten prikken op hcg.

18. Graag een 2de

Graag een 2de Actief lid

Jul 26, 2016
    136
    25
    18
    NULL
    NULL
    Ik had het ook 4 dagen overtijd en negatieve testen daarna ongesteld en positieve testen maar zoals je ziet is het niet goed gegaan dus nu een nieuwe poging

19. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Vreemd is dat he? Ik hou er absoluut rekening mee dat het niet goed zal zitten maar blijf het wel iets aparts vinden. Hopelijk brengt de nieuwe poging jullie meer geluk!

20. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Bloedverlies neemt weer toe nu. Heel helderrood en erg dun. Kan onmogelijk goed gaan dus.

Share This Page