Negatieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mintgroen, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom nog even weer spammen, want ik begin gewoon onzeker te worden. Heb de hele tijd last van menstruatiekrampen en ben constant moe, het kan natuurlijk niks wezen maar heb toch weer getest.
    Van boven naar beneden: gisteren (geen ochtendurine), vanochtend (wel ochtendurine) en vanmiddag (geen ochtendurine)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,7 KB
      Weergaven:
      24
  2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Op de bovenste en onderste zie ik vaag wat...

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik zie niets op je testen. En aangezien je vanaf 23 september al 'symptomen' hebt, had de test echt al moeten knallen. Ik denk dat je voor nu gewoon niet zwanger bent. Maar dat is wat je zelf al zei ook niet de bedoeling toch?

4. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad niet de bedoeling. Maar aangezien ik aan de pil was zou het toch kunnen zijn dat ik een late eisprong heb gehad mocht de pil niet goed gewerkt hebben door mijn slordigheid en antibiotica.
    De testen op de foto geven allemaal een tuurstreepje aan (is niet goed te zien op de foto) en dat maakt me onzeker.

5. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Je bent denk ik echt niet zwanger. Ik zie niks en als je al zwanger was hadden je testen inmiddels op moeten lopen. Ik zou stoppen met testen

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie ook niets, heb precies hetzelfde, heb al hele tijd gekke kwalen en allemaal rare tuurstrepen (die ze ook hier zagen) maar ben niet zwanger... zolang ze niet oplopen zou ik het echt hierbij gaan laten. evt na een week misschien voor je eigen gemoedsrust. maar ik denk ook dat je niet zwanger bent.

Deel Deze Pagina