negatieve testen... 6 weken overtijd...

Discussion in 'Zwanger worden' started by bien78, Nov 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zullen al meerder verhalen staan... ieder verhaal is uniek maar ook overeenkomend.

5 sept voor het laatst ong. geworden. nu bijna 6 weken overtijd en natuurlijk testen negatief. Erg verwarrend omdat er signalen waren die overeen kwamen met zwangerschaps verschijnselen. ( pijn in tepels, vermoeit, enz enz )
    HA ( vervanger ) gaf mij de 1e keer het idee dat 't psycho-somatisch kon zijn en kreeg een folder mee van een website "thuisarts.nl" . Niet zo'n goede interventie wat ik later ook heb terug gegeven.
    Toen afspraak bij mijn eigen HA, die deed een inwendig onderzoek. Niets wat erop leek dat er sprake is van een zwangerschap, zo werd gezegd. Maar het zou kunnen... misschien hoorde ik bij een klein percentage wat toch wel zwanger zou kunnen zijn. Toen wist ik nog niets en moest weer 2 weken wachten, ....2 weken gewacht. Niks... doorverwijzing gyneacoloog. Nu 20 nov. een afspraak.

Wat een onzekerheid, dat is echt niet fijn. April gestopt met de pil... toen regelmatig cyclus...

Wie ook meegemaakt?

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik ben bang dat je cyclus helemaal overhoop ligt en dat je geen eisprong hebt gehad. Zonder eisprong word je ook niet ongesteld. Succes bij de gyn!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Jeetje wat vervelend zeg. Ook onduidelijk bij de ha dus. Bij mij beetje hetzelfde verhaal. Al vraag ik me af of mijn menstruaties wel echte menstruaties waren want de eerste twee waren maar kort en weinig (vrijwel alleen oud bloed..). Ben nu al sinds 15 augustus niet meer ongesteld geweest. Vorige maand bij ha geweest en zei dat dit heel normaal kon zijn.. Ben vrijdag weer gegaan want wilde nu gewoon een doorverwijzing. Die heb ik zonder problemen gekregen en moet nu de 20e eerst bloed laten prikken en dan de 29e naar de gyn. Ik ben benieuwd wat er uitkomt bij jou!

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Hoe waren jouw cycli eerder?

6. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus was eerder gewoon regelmatig.... om de 28/30 dagen.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar hoe lang gelden heb je ac gebruikt?

8. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in april 2013 gestopt met de pil...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké. Ja dat is toch al lang genoeg he.
    Misschien eens bloed laten prikken, soms zijn er ook wel eens vrouwen die geen positieve test hebben maar toch zwanger zijn.

10. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ love23,
    Ja klopt, heb ik ook al verhalen over gelezen. Ik wacht af, de 20ste afsprk. gyn.

Ik blijf een onderbuik gevoel houden dat 't goed komt... haha. Hopelijk is 't te verhelpen... maar belangrijkste is, dat ik antwoord krijg.......

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja want opeens zo ver overtijd is gek.... Maar het kan, een vrouwenlichaam is gewoon vreemd soms....

12. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vond ik dus ook.... mijn verklaring is dat ik w.s. geen eisprong heb gehad... maar geen idee... pcos hoop ik niet te hebben...
    Vorige week nog een test gedaan, maar natuurlijk neg. Nu wel al 4/5 dagen zeurend gevoel in onderbuik.... pffff. :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Test gewoon nog eens.... Misschien heb je wel gewoon een laat ei gehad?

14. bien78

bien78 Lid

Sep 23, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop 't! Echt! ( het late ei.. ) Maar wil even niet testen omdat ik bang ben dat ik weer teleurgesteld wordt. :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan ik begrijpen maar je wilt ook weten waar je aan toe bent, jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin... ;)

Share This Page