Bloedprikken hcg

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jess1991, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess1991

Jess1991 Lid

19 jun 2018
    11
    1
    1
    Vrouw
    Hallo..

Hoe gaat 't met het bloedprikken van de hcg waarde?

Ik heb daar nog geen ervaringen mee, ik weet wel dat ik hier daarvoor naar 't ziekenhuis moet om bloed te prikken.. Maar hoe gaat het dan met de uitslag? Duurt dat een dag en dat je dan je huisarts moet bellen, of krijg je die dan meteen?

Iemand met ervaring?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik prikte voor 10u. Dan kon ik om 13u de fertiliteit afdeling bellen voor de uitslag.
    Hoe lang het via huisarts duurt hangt af of ie er spoed =uitslag dezelfde dag, og geen spoed= uitslag de dag erna heeft ingevuld

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Dat ligt er aan wie de opdracht geedt voor het prikken.
    Is dit iets wat jij zelf hebt aangevraagd via je huisarts dan is het vaak zonder spoed en kan je de uitslag opvragen bij je huisarts een paar dagen na het prikken.

Vraagt een gyn het bloedprikken aan, dan heb je veelal dezelfde dag de uitslag (mits voor de middag geprikt).

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Hier krijg je vanzelf een melding via de mail als de uitslag er is en kun je zelf inloggen op je dossier om het te bekijken. De uitslag bespreek je dan de volgende afspraak met je arts.

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    2x laten prikken.. 1x via de vk.. die belde zelf enkele uren nadien terug met uitslag..
    en via de huisarts duurde het 24-48uur.. ligt eraan wanneer zij de uitslag binnen krijgen en verwerkt hebben

Deel Deze Pagina