Weer niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LisavB, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    Lieve allemaal!

Mijn vriend en ik proberen ondertussen al een jaar. Ik ben al 35 en maak me steeds meer zorgen dat het niet lukt. We hebben nu ook een verwijsbrief aan gevraagd bij de huisarts voor de fertiliteitstests bij de gynaecoloog.
    Nu was gisteren mijn NOD en vandaag ben ik nog niet ongesteld. Mijn ongesteldheid komt elke maand stipt op de NOD. Ik ben een beetje vermoeider dan normaal, elke avond vroeg naar bed (voor mijn doen dan), ik heb een rommelende darmen en een menstruatie-achtige pijn, maar wel anders, meer een soort trekken in mijn onderbuik, moet veel meer plassen en op eens enorme puistjes.
    Ik heb vanochtend met ochtend urine toch maar een test gedaan (een test van etos, zijn die betrouwbaar?) maar die was erg negatief.
    Raden jullie een speciale test aan?
    Ik lees hier veel van vrouwen die vaak 3,4,5 tests doen.

Ik weet dat jullie zullen schrijven, dat ik geduld moet hebben, maar dat is zo moeilijk. Ik ben de hele tijd bang dat ik toch ongesteld word. Elk moment dat ik naar de WC ga...:(

Spreken jullie mij wat moed toe?
    Om me heen wordt iedereen zwanger als of het niemand moeite kost. Het is moeilijk om je alsmaar voor iedereen te verheugen terwijl ik het niemand misgun.
    Ai ai, laat me dan ongesteld zijn, dan weet ik het tenminste.

Liefs! Lisa

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Phoe mies.... herken je verhaal en gevoel volledig...
    Wij hebben er ruim 4 jaar over gedaan zwanger te worden en iedereen om ons heen werd ook zomaar zwanger.

Dat je menstruatie uit blijft is opzich wel een goed teken als je altijd stipt optijd bent... sommige mensen testen iets later positief.
    Geen bloed geeft moed hield ik me altijd maar voor...

Ik wil je heel veel suc6 wensen met wachten en test morgen ofzo nog een keertje... of dit weekend...
    Ik hoop voor je dat de verwijzing naar de gyn niet meer nodig gaat zijn in ieder geval!

3. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    Jemig, MMMmeisje, 4 jaar!! Dat is lang! Ik had de moed al opgegeven. Is het bij jullie na 4 jaar gelukt dus?
    Ik hoop ook zo dat het eindelijk eens raak is. Het zou zooooo mooi zijn!
    Ik denk dat ik me rustig probeer te stellen en pas weer in het weekend een test doe. Als ik dan nog niet ongesteld ben, is dat voor mij wel heel bijzonder.
    Weet jij toevallig of de merk test die je doet ook nog meer of minder betrouwbaar is, of maakt dat tegenwoordig niet uit? Lijkt me eigenlijk dat de tests tegenwoordig allemaal wel even goed zijn, of het nu een huismerk van een drogist is of een 'goed' merk.

Ik zal proberen geduldig te zijn!
    Dankjewel voor je antwoord, heel lief!

Lisa

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ha Lisa, ook ik ken je gevoel. Heel lastig. Een dag overtijd is opzich positief.. maar zegt niet altijd iets.. (kijk maar in mijn handtekeningen, af en toe wisselt het) en deze maand was ik ineens 2 dagen vroeger ongesteld :$.

Qua testen, die van het kruidvat hoor ik positieve verhalen over (die 2 voor 5 euro).

Veel sterkte met wachten, en inderdaad, doe morgenochtend nog een testje! En ik hoop dat je niet meer naar de gyn hoeft!!

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    kan je gevoel ook wel
    soms lijkt t alsof iedereen zo zwanger is maar mss heeft t bij hun ook lange tijd geduurd.
    hopelijk is t raak
    succes

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    het komt niet vaak voor maar sommigen maken langzaam HCG aan. een vriendin van mij testte bij beide zwangerschappen pas een week overtijd positief...

Hoop dat voor jou hetzelfde geldt!
    Sterkte met afwachten. Met etos geen ervaring. CB, kruidvat en sensitest allemaal prima.

7. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    Nog steeds niet ongesteld....spannend!! (Is voor mij echt vrij bijzonder!)...
    We blijven hopen ;)))

8. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    Dankjulliewel voor alle steunende berichten, het doet goed om anderen te horen hierover! X

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou idd die van de kruitvat even halen!

10. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    #10 LisavB, 11 apr 2014
    Laatst bewerkt: 11 apr 2014
    Is die van de kruidvat beter, XmoonlightX?
    Kon niet wachten tot het weekend en heb vanochtend toch maar nog een test gedaan!
    Deze keer had ik een van predictor geprobeerd. Maar weer niet echt iets (zie foto), ik beeld me dan in dat ik iets heeeeeeel vaags zie, maar ik denk dat ik iets zie wat ik wil zien...
    Heel vreemd.
    Nog niet ongesteld ook ;)
    Niet gek maken, Lisa, niet gek maken...
    :)

Even ter zekerheid: De eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 10-maart en mijn cyclus is meestal 29 of 30 dagen, stipt op tijd. Dan was mijn NOD toch op 8 en 9 april? Reken ik juist?

Bijgevoegde bestanden:

11. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend ja je nod zou op 8 of 9 april zijn. dus nu echt overtijd..
    ik zou kruidvat test doen. daar hoor je goede verhalen over.
    predictor lees je vaak niet zulke goede verhalen over.
    ik zie niks op de foto, maar ben geen goede tuurder.
    Geen bloed is nog moed! hopelijk is het voor je naar gyn ga raak.

12. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik zie ook niets....

Deel Deze Pagina