Ik heb gister voor het eerst heel duidelijk vruchtbaar slijm gehad, behoorlijk rekbaar dus.. Maarrrrrrrrr....hoe zat het nou? Komt je eitje daarvoor of daarna? Mijn temp was gister 36.3 en vandaag 36.6....is ie dan gister geknapt? Dan maar hopen dat we op tijd geklust hebben... Das soms ook wel balen hoor..ineens weer zo'n vroeg ei...was er helemaal nog niet mee bezig....zit ik alweer in de wachtweken...
hey sandra we gaan gelijk op geloof ik haha ik heb vandaag mn ei kan ook vannacht al zijn geweest hebben geklust we waren 15 nov bij gyn geweest in UMCG voor inwendige echo en was duidelijk mn ei op te zien ze zei dat ik 17 nov een eisprong zou hebben en dus 16/17/18 nov moet gaan klussen dat zijn de beste dagen zei ze aangezien het zaad dan vers is en sneller en actiever bij de eicel komt mijn temp is al dagen hoog dus daar word ik niks wijs uit vanmorgen was hij 37'2 dus denk zelf dat ie vannacht is geweest liefs kaley en vruchtbaar slijm zegt niks want soms heb ik het wel en soms ook niet
He meis...jij ook in de wachtweken? Ik kan alleen maar duimen dat we op tijd geklust hebben....of dat mijn hubbie lang-levende-zaadjes heeft....
Voor zover ik weet, komt je ei niet voor je vruchtbare slijm, maar daarna. Kan volgens mij wel 2 dagen later zijn. Dus vanavond misschien nog maar een keer aan het werk! Olga
HHmm, ik ga deze maand pas beginnen met tempen, dus eigenlijk weet ik daar nog niet zoveel vanaf. Sorry! Olga
Hey San, Als je dat vruchtbare slijm hebt, zou ik gewoon alle dagen klussen (zolang het slijm er is en zelfs tot nog een paar dagen daarna). Ik doe dat zelf ook, dan weet je zeker dat je ergens goed zit als je ei komt. Zelf heb ik eerst vruchtbaar (?) slijm en daarna (als het weg is) voel ik mn ei en krijg ik krampen, dus slijm is meestal voor je ei. Ik zeg meestal, want sommige meiden hebben ook na hun ei weer slijm, maar als dit je eerste vruchtbare slijm in de cyclus is dan is het denk ik voor je ei.. Mijn advies: gewoon klussen dus, tijdens slijm en ook als het ophoudt nog een paar dagen. (By the way, ik kan je niet garranderen dat dit advies werkt, ik ben tot op heden ook nog niet zwanger hoor! ) Succes en lekker genieten met je mannetje! Liefs, Borsatofan
Dat was dus het aparte....ik had in de middag dat slijm en 's avonds was het alweer bijna weg? Nu wel weer een beetje lijkt wel...maar dat kan ook een 'klus-restantje' zijn... 8-[
Hahahaha San...die twijfels heb ik ook steeds he....heb mn banner ook maar weer veranderd en de cyclus van de laatste keer aangehouden, 37 dagen. Volgens mijn banner zou ik dan vandaag mn ei moeten hebben maar ik heb geen tempzakking ofzo.. Wel ben ik vochtiger beneden...
Ja, als mijn ei dus echt geweest is dan kan ik ook mijn banner aanpassen.... had nu een erg 'ruime' banner met een ei op dag 18...zoals ik vorige maand had. maar als ie nu toch op dag 12 er al is....dan gaan er zo ff 6 dagen down the drain....
Dat heb ik ook. Heb onregelmatige cyclus, kan op lopen tot 42 dagen, maar ook 29, 30 of 31. ga zo maar door. Ik heb mijn banner nu op 30 dagen gezet. Omdat ik vermoed dat mijn eitje is geweest of komt. Had gister middag rekbaar slijm. Kon alleen gisteravond klussen, vanwege omstandigheden Ik hoop zo dat het raak is en voor jullie ook! Kus Jinky
Tjee wat een hoop eisprongetjes de laatste dagen! Moet een goed voorteken zijn voor ons allen! Groetjes marlies
Ik had vanochtend ineens 36,6 c...zo laag is mn temp anders nooit. Wel bij vorige cylcus, net 3 dagen voor mn eisprong... Ik heb nog geen rekbaarslijm, wel heel lichtjes draadjesslijm maar nog lang niet duidelijk aanwezig. heb ook steeds steekjes.. Ik gebruik Persona deze maand voor het eerst en deze heft ook nog niet aangegeven dat ik mn ei heb.. Spannend dus. Ik hoop dat ik vandaag rekbaar slijm krijgm heel veel, dan is het wat duidelijker. Maar als je temp omlaag gaat zoveel, kan dara ook andere reden voor zijn? heb dat dus verder nooit. Mn normale temp is 36,8/36,9 c. En nu was het dus 36,6 c (lager heb ik trouwens nog nooit gehad) Liefs Sylvia
Ik wilde al graag kinderen toen ik 16 was. Ik was er helemaal van overtuigd. Maar had toen geen vriendje ofzo. Nu ben ik 22 en heb de ware gevonden en wil er 100% voor gaan. Ik ben mijn hele puberteit tot nu ook nog wel, bang geweest dat ik geen kinderen kan krijgen, vanwege erg lange cyclus, soms wel een jaar. Nu is mijn cyclus veel beter, alleen nog wat onregelmatig. Ik hoop dat mijn droom ooit uit mag komen. Ik zal voor ons duimen! Liefs Jinky
Ik heb ook een onregelmatige cyclus ... en omdat ik te druk was met mijn werk (stom, stom, stom) heb ik nu waarschijnlijk mijn ei gemist ... gemiste ronde dus ... we klussen nu nog maar wel wat langer door want misschien is mijn ei deze keer wel weer aan de late kant ... duimen maar ...
Mijn eitje komt maar niet, hoewel ik nu twijfel of het vandaag niet zover is. Mocht het raak zijn, dan weet ik dat vlak voor Sinterklaas. Leuke surprise!