Ik probeer me er niet teveel meer mee bezig te houden.. Voor zover 't lukt. Ben al mega lang over tijd, en vorige keer had ik 2 pieken maar werd niet ongesteld. Zw test gedaan negatief.. Nu doe ik net weer 2 ovu testen en eentje is echt knalpositief en van een ander merk zie je ook wel wat op.. Maar niet zo duidelijk. Net weer een zw test gedaan en negatief dus zwanger ben ik zeker niet.. Wie heeft dit ook wel eens gehad? 2 verschillende ovu testen 1 positief en 1 negatief? Hier mn testjes
Deze testen zijn allebei niet positief in mijn ogen. De teststreep moet net zo roze of donkerder zijn als de controlestreep. Lh heb je bijna altijd in je bloed dus je ziet vrijwel altijd een licht of een iets donkerderstreepje
Ik weet dat de test streep net zo donker of donkerder moeten zijn dus ik denk dat je niet goed hebt gekeken, want bij de onderste is de test streep VEEEEEL donkerder dan de controle streep. de foto's draaien zich en de CONTROLE kant is die kant aan de kleur.
jaa ik vind het ook al raar! vorige keer had ik ook al 2 pieken maar werd maar niet ongi, dus dacht ik begin maar weer met ovu testjes.. heb vrijdag wel een afspraak staan bij de dokter omdat ik steeds rare cyclussen heb..
O haha sorry zie het nu pas goed😳 Raar inderdaad. Denk dat tempen idd een optie zou zijn. Heb het ook wel eens gehad hoor een positieve test maar geen eisprong. Was toen grieperig een week later weer positieve test maar toen dan wel 14 dgn later ongesteld. Snap je onzekerheid en hoop dat het snel helderder wordt
ja ik had het dus toen ik 2 pieken had.. maar ook geen eisprong, ben benieuwd wat 't deze maand word!
Ja die onduidelijkheid is echt rot! Ben je al lang van de anticonceptie? Of zijn er andere zaken (behalve deze testen) dat je twijfelt over je cyclus/vruchtbaarheid?
Jaa toch wel al een tijdje hoor! Ben vorig jaar onverwachts zwanger geraakt en toen gestopt met de pil.. Heb toen eind november een miskraam gehad toen ik 10 weken zwanger was. Sindsdien is mn cyclus heel raar.. Dan netjes op tijd dan 6 weken dan weer dit dan weer dat.. Maar weet in ieder geval wel dat ik op de natuurlijke wijze zwanger kan worden zeg maar.. En ben begin februari gestart met ovu testen, die maand had ik dus 2 pieken.. Super raar en werd maar niet ongi, zw test gedaan maar blijven ook allemaal negatief dus dat kan het ook niet zijn en tot op de dag van vandaag geen ongi te bekennen dus! Morgen maar weer ovu testjes en kijken hoe die eruit ziet en vrijdag kijken wat de huisarts zegt.. Want dit is ook niks zo! Ben wel blij dat ik snel terecht kon en dat die me serieus nam want maak me ergens toch wel een beetje zorgen of zo hoor! Voor wat weet ik niet precies
Vind deze wel weer wat lichter dan gisteren dat is wel weer raar haha! Maar nog steeds positief toch?
de 2e foto is toch ook wel echt positief? de kant van de kleur is de controle kant he, de andere kant is de test kant
Van welk merk zijn die blauwe? Ik heb ooit eens ovu-testen van wondfo gehad (waren ook blauw), nou de leken bijna een week lang positief. Rotdingen. Die van z&k (die groene die je hebt?) waren het meest accuraat.