Even uitleg nodig... vroege eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Clapat, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Zo daar gaan we weer... maar heb jullie ervaring nodig...

Ik moet nog mijn lichaam nog leren kennen, vrees ik.

15 juli had ik voor de eerste keer terug mijn natuurlijke menstruatie voor een 4 tal dagen.

21 juli een dagje bruinverlies, echt heel kort.

Sinds 26 juli heb ik bruin/rozeverlies en enorm veel slijm. Dit slijm kan ik dus vergelijken met cervixslijm. het is enorm rekbaar en het vloeit echt.

De periode tussen de dag van spotting en nu drie dagen bruin/roze slijmverlies bedraagt 5 dagen.
    Dit is eigenlijk de periode tussen eisprong en innesteling plaats vind.

Kan het zijn dat ik een vroege eisprong had? Kan eigenlijk niet geloven dat ik op dag 7 reeds een eisprong had...

Iemand die kan spreken uit ervaring?

2. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Dat bruinverlies kan tussentijds verlies zijn geweest en heeft niks te maken met je eisprong. Het verlies van veel slijm begint meestal een aantal dagen voor je eisprong en is het moment om te gaan klussen voor een kindje.

3. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    zo, dan weet ik vanavond wat te doen... hihihihi...

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een eisprong op dag 7 kan eigenlijk niet, dat is veel te vroeg nog. Bruinverlies duidt meestal op een tussentijdse bloeding, veroorzaakt door een verstoorde hormonenbalans, soms kan het te maken hebben met de innesteling en het kan een voorteken van je menstruatie zijn. Aangezien je net van de pil af bent, heeft het waarschijnlijk te maken met het "ontpillen" van je lichaam.

Deel Deze Pagina