Vraagje normaal gesproken heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden bruin /roze verlies. Mijn cyclus van de laatste 2 maanden waren 30 dagen en vandaag had ik ongesteld moeten worden maar dat ben ik nog niet. Vanmiddag negatief getest maar negatief Met kruidvat 2 voor 5 euro Zou het nog mogelijk kunnen zijn dat ik morgen met ochtendurine alsnog positief test? Groetjes
Heb je ovulatietesten gedaan, zodat je weet wanneer je eisprong geweest is en weet wanneer je ongesteld moet worden? Wellicht een wat latere eisprong en dus iets later ongesteld. Als je er echt zeker van bent nu ongesteld te moeten worden verwacht ik niet dat je test vandaag wel positief is. Heb je nog getest overigens? @Beheer kunnen jullie dit bericht verplaatsen, staat namelijk in de NOD groepjes.
Ik ben nu 4 dagen overtijd en geen teken van een nadere menstruatie te bekennen. En test was weer negatief
Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? Als dat nog maar kort is, dan kan het zijn dat je lichaam nog weer even de regelmaat moet vinden en dat je cyclus zomaar langer kan zijn deze keer. Ben je zeker van je eisprong? Zo ja, wanneer is deze geweest? Daar tel je zo'n 14 dagen bij op en dan heb je je NOD. Een negatieve test betekent over het algemeen niet zwanger, of dat je nog te vroeg bent om te testen.
Ik heb rond de kerst ovulatie testen gedaan maar nooit een smiley gehad Ik zit morgen op dag 38! Geen teken van een naderende menstruatie Ik ben als de dood voor de overgang. Ik ben pas 35
Ik gok er eerder op dat je lichaam aan het ontpillen is. Ik lees dat je pas ergens vorige jaar november bent gestopt met de pil?
Eindelijk vandaag mijn menstruatie gehad. Mijn cyclus was 39 dagen. Gister ook een echo gehad en blijkbaar teveel eiblaasjes in mijn eierstokken, dus pcos is weer terug.gwoon doorgaan met afvallen en dan komt mijn eisprong en regelmatige cyclus weer terug