Hallo allemaal, 18 Maart is mijn spiraal (mirena) verwijderd omdat wij een kinderwens hebben. 20 Maart werd ik ongesteld.. Wij zijn vanaf de verwijdering elke dag sexueel actief om een baby te krijgen, nu heb ik sinds een weekje of 4 last van misselijkheid, pijnlijke botsten en tepels, word vrij dik vooral bij mijn baarmoeder kant, opgezet vooral na het avond eten, ruik veel beter stemmongswisselingen enzovoort enzovoort ik zie er zelfs zwanger uit! Maar ik test me 2 weken rot en elke test die ik doe is negatief... Ik ben nu ook 6 dagen over tijd. Ik heb hele lichtelijke krampjes, maar niet kwa ongesteldheid kramp veel minder heftig mijn botsten zijn ook al ongeveer 2 cupmaten gegroeid. Heeft iemand hier ervaring mee? Of moet ik gewoon de verloskundige bellen voor een echo? Hoor graag van jullie... Ben de wanhoop nabij...
Ik denk als je negatief test dat het ook negatief is helaas.. je lichaam kan je goed voor de gek houden.. Succes
Weet je ook wanneer je eisprong was dmv ovulatietesten of tempen?? Want als je die niet weet dan weet je ook niet of je overtijd bent. Feit dat jij nu al 4 weken kwaaltjes hebt, kunnen die nooit van een zwangerschap zijn. Want kwaaltjes krijg je door hcg en hcg komt pas na de innesteling. De innesteling is vaak pas een week na je ei. Een ei komt in een gemiddelde cyclus rond de 14e dag. 4 weken geleden zat je op cyclusdag 7. Dan kan je nooit je ei een week daarvoor gehad hebben. Waar de kwaaltjes bij jou vandaan komen heet ontpillen!! Feit dat je zwangerschapstesten al 2 weken negatief zijn betekent dat er geen hcg is en je dus (nog) niet zwanger bent. Rustig afwachten tot je eerste echte ongi en dan hopen dat je een mooie gemiddelde cyclus gaat krijgen. De verloskundige bellen heeft totaal geen nut. Je bent pas 5 weken van je anticonceptie af en je zit pas in ronde 1!!
Je zal je lichaam echt even de tijd moeten geven om te ontpillen. Daar kun je veel klachten van hebben en het kan ook wel even duren voordat je een normale cyclus gaat krijgen. Ik zou het even afwachten meid, als je nu al elke dag gaat testen gaat het je veel geld kosten als je een paar maanden moet wachten. Succes en ik weet dat geduld heel moeilijk is als je graag een kindje wil.
Ik heb 5 ovulatie testen gedaan en mijn eisprong was 19 April geweest... Ik moet trouwens ook veel naar het toilet en mijn darmen gaan ook echt te keer, ik ga liever niet naar de dokter want die is het niet zo met mijn kinderwens eens..
Iedereen bedankt voor de tips en reacties! Mijn gynaecoloog zei dat je met Mirena niet ontpilt omdat als het eruit is gelijk niet meer werkt... Ik heb Door mijn spiraal heen ook een miskraam gehad, mijn cyclus is sinds dag 1 dat ik ongi werd überhaupt rommelig dus echt plannen lukt niet 😢
Maar als je eisprong 19 april was (6 dagen geleden).... waarom ben je dan al 2 weken aan het testen met zwtesten???? Ik neem trouwens aan dat de strepen op de test even dik en zichtbaar waren. En wanneer heb je die positieve ovutest gehad? Ik neem aan dat je weet hoe zwanger raken werkt en ook hoe en wanneer je dat op een test kan zien? Je bent dus niet overtijd maar 9 dagen te vroeg!!
Een mirena geeft hormonen af en dat is niet altijd 1-2-3 uit je lichaam.. dus je gyn heeft het fout doorgegeven helaas en je lichaam moet vaak wel degelijk "ontpillen" van de mirena. Als je stopt met de pil, krijgt je lichaam ook geen hormonen meer maar toch moeten veel vrouwen ontpillen.
Ja 2 duidelijke dikke strepen. Volgens mijn huisarts moest ik al testen! Dit was niet mijn eigen plan... En ik weet zeker waar ik mee bezig ben ik werk in baby's en kinderen.. Ik ben alleen enorm onzeker Door 2 miskramen...
Maar wanneer was de ovulatietest positief dan? Want als hij 19-4 positief was dan was je eisprong zelfs pas 20-21 april. De klachten die je nu hebt kunnen onmogelijk al 4 weken van een zwangerschap zijn. En waarom is je huisarts het niet eens met je kinderwens. Ik neem aan dat hij daar niks over te zeggrn heeft.
Je bent pas vruchtbaar als je lichaam de eigen cyclus weer heeft opgepakt. Maar waarom vertrouw je de huisarts niet? De gyn had dat toch tegen jou gezegd??
Dat je met de mirena niet ontpillen moet kan kloppen. Mijn arts heeft ook gezegd dat de mirena alleen plaatselijk werkt en je dus niet zoals met andere anticonceptie moet ontpillen. Toch denk ik dat je iets meer geduld moet hebben dan een paar weken. Gemiddeld doen stellen er wel een jaar tot anderhalf jaar over volgens mij. Kan natuurlijk ook korter of langer duren.
Mijn ovulatie test was 2 weken geleden positief, sorry ik krijg niet alles gelijk binnen ik zit via mijn telefoon op de pagina... Mijn huisarts is het er niet mee eens omdat ik 21 ben en mijn moeder ziek is... Nee hij heeft er zeker niks over te zeggen! Maar ben niet zo blij met hem. De Gyna zei dat de dag van verwijdering.
Huh???? Eerst zeg je dat je eisprong op 19 april was.. dat had je ontdekt met ovutesten en nu was hij ineens 2 weken positief? Welke is het nu? En 2 weken precies?? Dan komt je ongi dus morgen of overmorgen.