12 dagen na pregnyl positief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cbtj, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik had een vraagje ben nu bijna 1,5 jaar bezig om zwanger te raken. Elke keer weer een vaag verhaal bij mij. Ik zit nu op mn 12 de dag na pregnyl, maar het lijkt dat mn testen steeds donkerder worden.. Zou dat de pregnyl kunnen zijn? Heb namelijk gelezen dat pregnyl kan schommelen..:(

2. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Alles kan maar ik ben benieuwd naar je testen
    Heb je ook vaker getest?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Pregnyl schommelt niet maar de concentratie van je urine wel ;);)
    Kan je een foto plaatsen van al je testen?

4. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Hey! Een eigen topic. Het is gelukt!
    Voor zover ik heb begrepen zijn oplopende testen na een negatieve test na pregnyl een goed teken. Heb jij ook een negatieve test gehad in de tussentijd? En hoeveel donkerder zijn je testen geworden?

Als je het leuk vindt dat we meekijken kun je tijdens het plaatsen van je bericht op "meer opties klikken" (geen zorgen, je berichtje blijft gewoon bestaan!). Je klikt vervolgens op "beheer bijlagen", dan via "bestand kiezen" selecteer je de foto en dan klik je rechts op "uploaden". Wanneer je dan op "sluit venster" klikt kom je weer in je berichtje. De foto is nu toegevoegd. Als je het wil controleren kun je klikken op "voorbeeld van bericht" onder je bericht. Daarna klik je op "reactie versturen".

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik had geen idee dat pregnyl kon schommelen... Of bedoel je hcg van een zwangerschap?

Je urine is dikwijls meer of minder geconcentreerd en dat veroorzaakt een donkerder of lichter streepje.

Maar als je testen donkerder worden, zou ik eerder veronderstellen dat je gewoon zwanger bent.

Heb je negatief of heel licht getest na je pregnyl? En hoeveel eenheden heb je gehad?

Ben ook benieuwd naar je foto's! Kunnen we mee kijken!

6. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is zo nieuw voor mij! Dankje Lala90 voor het uitleggen! Heb inderdaad meerdere dagen getest ik doe mn best een foto te plaatsen! Trouwens ik heb wel 10.000 geprikt maar in mijn eerdere rondes was dit na 10 dagen niet meer zichtbaar.. Dit is de eerste keer dat ik zo positief test..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      149
  7. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Nou wat ik zie is t wel oplopend hoor..
    Ik heb ook met 5000 en 10000 gespoten
    Maar niet eerder zulke resultaten..
    Ziet er goed uit, hopelijk morgen nog donkerder...

8. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje babywish2016! Na zoveel rondes denk dat ik nu op 12 of 13 zit is dit mn laatste ronde voor ivf.. Hoop op een wonder..

9. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik zie ook dat ze oplopen. Ziet er goed uit en ik denk ook dat het goed zit. Spannend!! 😁

10. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik duim met je mee.. Ik blijf mee. Lezen ❤️💝❤️💝👶👶👶🍀🍀🍀🍀

11. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Graag gedaan. Ik denk dat je zwanger bent. Misschien is het een idee om morgen nogmaals te testen en als die weer donkerder is, een digitale clearblue met indicator (die zonder indicator is minder gevoelig) te gebruiken. Ik wacht nog even met hè feliciteren, maar je foto vind ik heel hoopvol!

12. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel iedereen voor de positieve reacties. Heb gister avond een kleine bloedding gehad en was bang voor het ergste.. Maar de test van vandaag was alleen donkerder.. Hoop dat het inderdaad positief blijft!

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Aan je foto te zien lijkt me dat er een wonder aan het gebeuren is ;)
    Ziet er veelbelovend uit! Wanneer mocht je normaal testen van het ziekenhuis?

14. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Dat zou dan een perfecte timing zijn geweest voor een zogenoemde innestellingsbloeding! Google er maar eens op, mocht je het niet kennen. Vaak is dat relatief weinig (maximaal een maandverbandje vol) en bruinrood van kleur, maar heel soms kan het zelfs rood van kleur zijn.

15. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lala90: ga ik zeker doen! Hou jullie hier ook op de hoogte!

@dora26 14 dagen na pregnyl. Ze vragen me altijd tussentijd even te kijken omdat er een paar keer is geweest dat vanaf dag 3 al negatieve testen kwamen. Wat ik al zei altijd een vaag verhaal bij mij:p mn gyn is echt heel begripvol dus ga even morgen een terugbelafspraak met hem maken kijken wat hij zegt. Misschien dattie toch wilt dat er een bloedonderzoek komt.

16. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik hoop t meis, wat voor behandeling heb je gehad dan
    Een ovulatie inductie?

17. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ja! Eerst clomid daarna menopur beide met pregnyl. Werd elke keer wel ongesteld, maar ze konden mn cyclus niet echt bepalen. Heb 1 eierstok inmiddels door een gezwel wat de andere eierstok zo danig beschadigd had dat die "dood" was. Alles is heel gevoelig bij mij door de operatie. Daardoor kon het ook zijn dat het allemaal zo moeizaam ging.

18. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Och meis dan heb je ook al heel veel voor je kiezen gehad 😪..
    Verderga ik gewoon heel hard duimen voor je dat het goed zit..🙏🙏🙏🙏🍀🍀🍀🍀👶👶👶👶💖💖💖💖

19. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt inderdaad.. Dankjewel voor het meeduimen!!🙏🏽🙏🏽🙏🏽

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Een bloedonderzoek lijkt me zeker niet slecht! Dan heb je toch een idee van hoe het zit ;) Ben je misschien ook wat geruster! Ik duim ook mee!

Deel Deze Pagina