Hey meiden, Ik weet niet zeker waar ik dit onderwerp nu kwijt moet, vandaar maar ff een nieuw topic. (alvast sorry als dit ergens anders thuis hoort ) Ik heb namelijk een soort van 2 vragen. Vandaag ben ik eigenlijk 5 dagen over tijd, maar vanmiddag dacht ik ongi te zijn geworden . Nu ben ik thuis en heb net mijn tampon verwisseld en deze is niet zo doordrenkt als ik altijd gewend ben met ongi (sorry voor de details ) het was eerder een beetje bruin achtig met heel veel slijm en alleen in het puntje van de tampon, verder niet..... Tevens ben ik vanmorgen begonnen met tempen en deze was vanmorgen 36.9. Net heb ik weer ff mn temp opgenomen (geen idee of dit zin heeft of iets zegt) maar net was mn temp 37.1 Ik heb nu dus geen idee welke kant het op gaat....of wat ik er van moet vinden. Wat ligt in deze het meest voor de hand? Heb trouwens afgelopen zaterdag (1 dag overtijd) negatief getest. Wat denken jullie? nog een keer testen of zit mijn ongi er echt aan te komen? Vorige maand trouwens gewoon een goede cyclus gehad van 27 dagen. Ben erg benieuwd naar jullie reactie, tips en adviezen. : Liefs kweb
Het kan nog komen misschien, ik krijg ook altijd eerst bruinverlies voordat ik echt ongesteld wordt.. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent man! Als het morgen of overmorgen nog niet doorzet, dan moet je echt testen of naar de HA gaan, wie weet kom je erachter.. Groetjes,Mandy
Ik zou even kijken of deze week je ongi door gaat zetten en als dit niet zo is dan kun je nog een keer testen eind van de week. Kan zijn dat je door het stoppen met de pil een ander cyclus krijgt en dat dit bruin verlies een innesteling is of je ongi de wat later komt. Temp opnemen middag op de dag heeft geen zin omdat je lichaam al warmer is geworden van dagelijkse activiteiten. Temp vanaf dag 1 van je cyclus en dan kun je zien of er een verhoging op treed bij een evt eisprong. Succes meid
dank jullie wel meiden voor de reactie, Ben er zelf bang voor dat het toch doorzet. Je gaat zo vergelijken he...tenminste ik wel dan... Vorige maand, werd smorgens wakker en hup gewoon een rode ongi, dus vandaar dat ik hier een beetje van sta te kijken. Ik hoop natuurlijk ook dat het raak is, maar we zitten pas in ronde 2, dus zou wel snel zijn. Gewoon maar in de gaten houden dus en idd als het morgen ofzo niet doorzet, ga ik toch nog ff een testje halen.
hoi kweb. ik zit met hetzelfde probleem. Net test gedaan Negatief! laat de ongie dan maar gewoon komen.
Hey Rose, Ik zei het toevallig net tegen mijn vriend: ik wil dat OF de test nu positief zegt OF dat ik gewoon ongi word.... Ga toch morgen ff een test halen
Ik heb net om half 6 nog wat testen gehaald bij de trekpleister. Gauw een test gedaan helaas! En heb wel die ongie krampen al vanaf vrijdag maar niks te zien ja afentoe wat druppels bruin/rood of slijm. vanmorgen en zaterdag gehad verder niks gezien
Helaas, Mijn ongi heeft vannacht toch doorgezet. Aan de ene kant wel opgelucht, nu kunnen we gewoon de 3e ronde in en zitten we niet steeds te wachten of mijn ongi nu wel of niet komt..... Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Rose, voor jou denk ook...suc6 in de nieuwe ronde (of je moet volgende week ineens positief testen, wat ik tuurlijk wel hoop voor je
hier nog niks doorgezet! Wel vanmorgen paar druppels bloed verder niks gezien pfff. Ik zit er gewoon op te wachten nu.