niks moet...wat je samen fijn vindt.ik heb het eigenlijk altijd alleen gedaan.vind het fijn om de uitkomst eerst alleen te verwerken en mijn man vindt dat niet erg....
Met, tenzij je je partner leuk wil verrassen, maar dan moet hij wel echt de eersvolgende zijn die het weet en niet eerst een vriendin ofzo.
Niets moet .. Waar jij je maar fijn bij voelt ... Ik vind het fijn om alleen te testen en mijn man vind het fijn om verrast te worden haha
hoi, Ja ik wou graag alleen testen en dan als hij positief is wou ik hem verassen met zo een tutje van i love papa ofzo. Maar eigenlijk weet ik niet wat hij wil. Groetjes
Ik wilde bij m'n 1e zwangerschap samen testen, maar kon me niet meer inhouden.. Bij 6 wk kreeg ik een mk en hield ik mezelf voor dat ik de keer daarna echt samen ging testen. De keer daarna geloofde ik niet dat ik zwanger kon zijn. Had 1 dag voor NOD getest: neg. Maar toen ik 1 dag alleen thuis en overtijd was hield ik het toch niet.. En zwanger. Nu proberen we het weer.. En ik probeer weer om samen te testen.. Maar of ik het volhoud te wachten???
Ik test ook altijd alleen. Hij is er op dat moment ook helemaal niet mee bezig. Hij weet volgens mij niet eens wanneer ik weer kan testen. Ik verras hem gewoon met de mededeling: 'Ik ben (weer) zwanger!'. Maar ik wil de uitslag ook eerst zelf verwerken zeg maar. Plus het komt bij mij vaak als een opwelling, ineens wil ik testen. Tja en dan ben ik nou eenmaal alleen thuis.
Dat heb ik dus ook vl weet namelijk niet dat ik juist vaak een testje doe (die dan weer negatief blijkt te zijn) hij heeft wel een vermoeden dat ik het doe,maar begrijpt ook wel waarom ik het doe.
Niks moet... Nou ja, hooguit "moeten" jij en je partner erover eens zien te worden hoe jullie dat doen. Wij testen samen. Dat wil zeggen: plassen doe ik in mijn eentje, daa ben ik gewoon preuts in. En dan gaan we na 5 minuten samen kijken. Althans, de eerste twee zwangerschappen heb ik nog die schijn opgehouden. Maar voordat ik klaar ben met afwegen, heb ik natuurlijk al lang dat streepje gezien. Dus toen heb ik na 5 minutenog wel verrast gedaan, maar eigenlijk wist ik het al, haha. Laatste keer heb ik voor de test al aangekondigd dat ik het al wist, maar dat ik het gewoon "roze op wit" wilde zien. Maar toen ben ik gewoon meteen met "Jep, ik heb gelijk." vam de wc gekomen.
Ik test als mijn man op bed ligt. Bij een positieve test ren ik in het rond dus dan wordt hij vanzelf wakker
Ik heb nooit samen getest.. en vind het eigenlijk ook veel leuker om hem te verrassen met een leuk kadootje ipv m'n piesstaaf
Bij de eerste zw heb ik mijn vriend verrast met de test ingepakt. Ik heb ook 5 uur moeten wachten voor dat ik het hem kon geven hahaha Maar eigenlijk test ik altijd alleen. Hij wil er zo ook niet de hele tijd mee bezig zijn! Hij wil ook niet weten wanneer mijn ovulatie zal zijn.
ik ook alleen hij zegt zelf maak mij maar wakker met een leuk testje wil verder niet weten wanneer ik een ei leg zoals hij dat noemt
Zodra ik mag gaan testen denk ik dat ik het het liefste met vriend er bij doe. Kan me wel voorstellen dat als het langer niet lukt en het een beetje 'routine' wordt dat hij er dan niet meer elke keer bij hoeft te zijn. Maar het liefste wel dus .
1e zwangerschap wel samen getest, maar de 2e alleen... Had toen in een impuls een testje gedaan, en toen bleek hij positief! Ik was toen zo hyper de pyper dat ik direct mijn man opbelde, die toen net in een supermarkt bleek te staan hahaha. Bij een evt volgende keer zou ik weer alleen testen, om zo mijn man te verrassen.