testen met of zonder partner?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Porkie, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Vinden jullie dat je moet testen met of zonder partner?

Groetjes

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    niks moet...wat je samen fijn vindt.ik heb het eigenlijk altijd alleen gedaan.vind het fijn om de uitkomst eerst alleen te verwerken en mijn man vindt dat niet erg....

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Met, tenzij je je partner leuk wil verrassen, maar dan moet hij wel echt de eersvolgende zijn die het weet en niet eerst een vriendin ofzo.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Niets moet .. Waar jij je maar fijn bij voelt ... Ik vind het fijn om alleen te testen en mijn man vind het fijn om verrast te worden haha

5. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    hoi,

Ja ik wou graag alleen testen en dan als hij positief is wou ik hem verassen met zo een tutje van i love papa ofzo.

Maar eigenlijk weet ik niet wat hij wil.

Groetjes

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik test alleen. Die van mij vind het ook niet erg. Hij hoort het wel als he positief is. :D

7. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde bij m'n 1e zwangerschap samen testen, maar kon me niet meer inhouden.. Bij 6 wk kreeg ik een mk en hield ik mezelf voor dat ik de keer daarna echt samen ging testen.
    De keer daarna geloofde ik niet dat ik zwanger kon zijn. Had 1 dag voor NOD getest: neg. Maar toen ik 1 dag alleen thuis en overtijd was hield ik het toch niet.. En zwanger.
    Nu proberen we het weer.. En ik probeer weer om samen te testen.. Maar of ik het volhoud te wachten???

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik test ook altijd alleen. Hij is er op dat moment ook helemaal niet mee bezig. Hij weet volgens mij niet eens wanneer ik weer kan testen.
    Ik verras hem gewoon met de mededeling: 'Ik ben (weer) zwanger!'.
    Maar ik wil de uitslag ook eerst zelf verwerken zeg maar.
    Plus het komt bij mij vaak als een opwelling, ineens wil ik testen. Tja en dan ben ik nou eenmaal alleen thuis.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dat heb ik dus ook ;) vl weet namelijk niet dat ik juist vaak een testje doe (die dan weer negatief blijkt te zijn) hij heeft wel een vermoeden dat ik het doe,maar begrijpt ook wel waarom ik het doe.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.831
    19.167
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Niks moet... Nou ja, hooguit "moeten" jij en je partner erover eens zien te worden hoe jullie dat doen.

Wij testen samen. Dat wil zeggen: plassen doe ik in mijn eentje, daa ben ik gewoon preuts in. En dan gaan we na 5 minuten samen kijken. Althans, de eerste twee zwangerschappen heb ik nog die schijn opgehouden. Maar voordat ik klaar ben met afwegen, heb ik natuurlijk al lang dat streepje gezien. Dus toen heb ik na 5 minutenog wel verrast gedaan, maar eigenlijk wist ik het al, haha.
    Laatste keer heb ik voor de test al aangekondigd dat ik het al wist, maar dat ik het gewoon "roze op wit" wilde zien. Maar toen ben ik gewoon meteen met "Jep, ik heb gelijk." vam de wc gekomen. :D

11. logo

logo Niet meer actief

Ik test als mijn man op bed ligt.
    Bij een positieve test ren ik in het rond dus dan wordt hij vanzelf wakker :)

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik teste eigenlijk altijd samen, maar dat is meer omdat ik wist dat hij er ook graag bij wilde zijn :)

13. Fae

Fae Niet meer actief

Ik heb nooit samen getest.. en vind het eigenlijk ook veel leuker om hem te verrassen met een leuk kadootje ipv m'n piesstaaf :D

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heb ook verrast met kado'tje :)

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bij de eerste zw heb ik mijn vriend verrast met de test ingepakt.
    Ik heb ook 5 uur moeten wachten voor dat ik het hem kon geven :) hahaha
    Maar eigenlijk test ik altijd alleen. Hij wil er zo ook niet de hele tijd mee bezig zijn! Hij wil ook niet weten wanneer mijn ovulatie zal zijn.

16. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ook alleen hij zegt zelf maak mij maar wakker met een leuk testje
    wil verder niet weten wanneer ik een ei leg zoals hij dat noemt

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Zodra ik mag gaan testen denk ik dat ik het het liefste met vriend er bij doe. Kan me wel voorstellen dat als het langer niet lukt en het een beetje 'routine' wordt dat hij er dan niet meer elke keer bij hoeft te zijn. Maar het liefste wel dus :).

18. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tot nu toe altijd alleen getest.

19. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

1e zwangerschap wel samen getest, maar de 2e alleen...

Had toen in een impuls een testje gedaan, en toen bleek hij positief! Ik was toen zo hyper de pyper dat ik direct mijn man opbelde, die toen net in een supermarkt bleek te staan hahaha.

Bij een evt volgende keer zou ik weer alleen testen, om zo mijn man te verrassen.

20. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

hahahaha... super geformuleerd!!!

Deel Deze Pagina