Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

#1 Suzanne68, 17 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2012
    Was eindelijk weer zwanger,maar vannochtend wakker geworden met buikpijn en net weer allemaal helder rood bloed.Dus weer niet.......

2. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meissie wat verschrikkelijk rot... Ik vind t zo naar voor je... Hoe ver ben/was je?
    Ik pb je zo ff mijn vorige naam, wij kennen elkaar al een tijd

Dikke knuffel!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne ik lees net je bericht wat oneerlijk weer. Ik gun het je zo verschrikkelijk erg . Had je nog wel utrogestan. Gaat het een beetje met je , ik ben hier natuurlijk heel lang niet geweest. Dikke knuffel en sterke lieverd

4. Suzanne68

Gister was mijn NOD,dus nog niet zo ver.Had gister echt nog een knaltest.Ben aan het logeren bij een vriendin.Is helemaal naar.Wil graag naar huis,maar mijn man heeft een nachtdienst en nu naar huis betekent een nacht alleen thuis,maar dan ben ik wel lekker in mijn eigen huis.

5. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah dat is helemaal rot... Weet je vriendin ervan?
    Ik zou naar huis gaan geloof ik maar ik ben op dit soort momenten liever alleen. Kan manlief niks regelen?
    Sterkte meis!!

6. Suzanne68

Is een dienst waar hij echt niet onderuit kan.Vriendin slaapt nog en mijn man ook nog,dus ik ben de enige die het weet.

7. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar weet je vriendin wel van de positieve test?
    En je man?

8. Suzanne68

Ja dat wel.Is een hele goede vriendin van me.Haar man heeft in januari zelfmoord gepleegd.Daarom ben ik ook hier..was hier ook toen hij nog vermist was en net na de begrafenis en nu om gewoon haar nare dagen een beetje op te vrolijken.Dus vind het extra lastig om te zeggen dat ik weg wil.....

9. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig...

Misschien kunnen jullie elkaar juist steunen? Maar als je liever weg wilt, zou ik dat eerlijk zeggen. Ze zal t vast begrijpen. Zo te horen zijn jullie lieve en goede vriendinnen.

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat vreselijk Suzanne...
    Ik had zulke goeie hoop voor je! :(

En het ergste is dat je waarschijnlijk een soort kalme berusting voelt als je dat bloed ziet. Ik heb dat wel elke keer en dan denk ik "daar gaan we weer'....

Heel veel sterkte de komende dagen en ik zou gewoon eerlijk zijn tegen je vriendin. Juist mensen die zelf veel hebben meegemaakt kunnen zich verrassend goed verplaatsen in anderen...

Liefs BB

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne ik zou het gewoon uitleggen en zoals kickk al zegt ze zal het zeker begrijpen als jij naar huis wil.

Kickk ik heb een vermoeden wie je ben

12. Suzanne68

Ze gaat het niet leuk vinden,maar ze gaat het wel begrijpen.En ik wil echt naar mijn man...Die is vandaag nog tot 9 uur thuis en dan morgen nog de hele dag.En ik wil ook thuis zijn als het door zet.Lekker in mijn eigen bed met mijn eigen poezen.Het lijkt me helemaal vreselijk om dan nog hier te zijn.Niet dat het lichamelijk heel heftig gaat worden,maar het is toch altijd net iets pijnlijker dan een gewone menstruatie en die zijn bij mij al geen feest.

13. Suzanne68

Haha,die Kick maar denken dat ze incognito op het forum rond rent ;)

14. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap t helemaal meis en ik zou tzelfde doen! Sterkte!!

15. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minimuis denk dat jij me ook wel kent ja..;)

Gefeliciteerd met je zwaschap lieverd

16. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi:cool::cool::cool:

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heel begrijpelijk hoor dat je nu bij je man en poezen wil zijn lekker in je vertrouwde omgeving. Nu even aan jezelf denken en niet aan een ander.

18. Suzanne68

Ben iig blij dat jullie er even zijn.Anders was ik wel even geflipt denk ik.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Daar zijn we voor om elkaarvte helpen en een luisterend oor te bieden (lezend oog) . Ik hd echt goede hoop voor je had je test gezien en die zag er erg goed uit.

Kickk bedankt

20. Suzanne68

Vriendin slaapt nog steeds....:(

Deel Deze Pagina