Hi allemaal, Ik heb op 1-4 een cryo tp gehad van 5 dagen oud. Vanuit de kliniek mocht ik gister testen. Deze test was helaas duidelijk negatief (CB test). Vanmorgen voor de zekerheid nog een CB test gedaan. Deze was in eerste instantie negatief. Ik heb hem nog niet meteen weggegooid en toen ik 1,5 uur later weer keek, bleek hij ineens duidelijk positief te zijn. Nu weet ik dat dit buiten de afleestijd is en dit mogelijk ook een indroogstreepje kan zijn. Ik ga voor de zekerheid over 2 dagen weer testen. Ik ben benieuwd wat denken jullie? Hebben jullie dit ook vaker meegemaakt?
Helaas zijn deze testen niet betrouwbaar en mogen absoluut niet na afleestijd bekeken worden Dit is het wel bekende indroog lijntje helaas..
Sluit me helaas aan bij de rest. Best doe je geen blauwe inkt zwangerschapstesten... die zijn meer niet betrouwbaar dan wel... en een pennenstreep is inderdaad een negatieve test.... Hopelijk geeft een met roze je toch nog een positief resultaat.. maar voor nu kan ik er tot mijn spijt ook niets anders van maken
Hoe lastig ook: een zwangerschapstest na de afleestijd kan je het beste weggooien, anders bestaat de kans op een indroogstreep. Los daarvan, staan deze testen helaas bekend om deze valse pennenstreep. Hopelijk is het snel raak!
Deze is helaas negatief. Je zit nu dus op 18 dpo? Als er een zwangerschap zou zijn, zou de teststreep inmiddels zowat van het scherm moeten spatten. Ik ben bang dat je helaas niet zwanger bent. Gebruik je utrogestan?
Gister was dpo 17. Ik heb een kunstmatige cyclus, dus ik zit inderdaad aan de utrogestan en de progynova. Ik ga voor de zekerheid en mijn eigen gemoedsrust morgen nog een andere test doen, maar ik ga er vanuit dat we voor de volgende ronde gaan.
Wat balen dan idd Waarschijnlijk zal je menstruatie gaan doorbreken zodra je stopt met de utrogestan.