Extra vroege zwangerschapstest action vanaf wanneer testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jongemeid21, Nov 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Wie weet vanaf wanneer die van action te testen zijn ze extra vroege bedoel ik niet de normale. Kan het niet vinden op de verpakking

2. jongemeid21

3. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

De gewone Action testen schijnen beter en gevoeliger te zijn :)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    ik zou het niet weten maar hoe veel dpo zit je nu dan?

5. jongemeid21

6. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

Jul 27, 2012
    1,574
    291
    83
    Female
    Mijn ervaring was ook dat de vroege action testen helemaal niet zo gevoelig waren. Beste resultaat was toch met kv 2v5... Daarbij is 7dpo wel echt heel erg vroeg om te testen. Innesteling is tussen 5 en 10 dpo. Ik zou nog een paar daagjes wachten (weet hoe moeilijk dat is haha) uiteindelijk geeft t vaak meer onzekerheid....

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    dan is het vaak nog niet ingenesteld... zou toch echt proberen 12 dpo als startpunt te nemen. dan is het meestal al wel ingenesteld (uitzonderingen daargelaten)

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Officieel zouden ze vanaf 10 moeten kleuren waar kv en de gewone van action vanaf 25 IU/l zouden kleuren. Wat ik hier op zp heb gezien is kv2v5 toch het gevoeligst...
    En vaak is die al wel vanaf 10 dpo. Maar dat schijnt te wisselen per zwangerschap en persoon.
    Ik denk dat er geen test is die al betrouwbaar is op 7 dpo. En er kan dan nog veel misgaan.

9. jongemeid21

Haha dank jullie wel ik probeer tot zondag te wachten dat is 4 dagen voor mn nod

10. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

Feb 16, 2016
    1,511
    1,053
    113
    Zierikzee
    Zou lekker de kruidvat testen halen. Die vroege van de Action slaan nergens op en is zonde van je geld.

11. defbruin

defbruin Lid

Oct 9, 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    De gewone van Action waren hier alle keren 4 dagen voor menstruatie al duidelijk zichtbaar indien zwanger.

12. jongemeid21

Kon me niet inhouden vanochtend getest : negatief aankomende woensdag de 16e is mijn nod is nu ook pas de 11de. Voel af en toe steekjes heel laag ter hoogte van mijn schaamstreek kan dit iets met een zwangerschap te maken hebben? Heb seks gehad tijdens mijn ovulatie

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook

14. jongemeid21

Een test is toch een test die van action is maar 2 euro en probeer nu te wachten tot nod

15. miii

miii Lid

Nov 29, 2014
    61
    28
    18
    Female
    NULL
    NULL
    #15 miii, Nov 11, 2016
    Last edited: Nov 11, 2016
    Heb vandaag getest met die vroege test van de action... maandag mijn nod... kwam een heel heel licht streepje tevoorschijn, maandag maar opnieuw testen..🙈 niet veel vroeger dus dan normale.. als ik ook echt zwanger blijkt te zijn.. bij m'n zoontje was de eeeste test ook zo.

Attached Files:

16. jongemeid21

O gefeliciteerd mooie test miii :)

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En hoe heb je je ovulatie gevonden? Heb je ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd?

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    +1 ook wel benieuwd naar.

En sex hebben rond je ovulatie is geen garantie tot een zwangerschap ;)

19. jongemeid21

Nee dat klopt was ook niet gepland hoor maar heb een hele regelmatige cyclus en veel last van mn eisprong altijd

20. jongemeid21

Maar ik moet nog even afwachten maar

Share This Page